The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mies-merkkinen otus on semmoinen, että ei se tajua vihjeitä, ei osaa lukea huulilta eikä osaa lukea ajatuksia.
En ainakaan minä osaa. En hyvässä enkä pahassa.
Mut mielummin nyrkillä turpiin kuin sata kuvaa jonnekin josta pitäis tajuta jotain.
Turpiinlyönnin jälkeen mä olen aina noussut joten souvwhat?
Sadan kuvan jälkeen mä ihmettelen että mitä mä kuvilla teen?
No en mä sille mitään lähettänyt. Laitoin vain näkyviin kuvan josta käy ilmi että mulla on mies jota rakastan.

Ellei se hoksaa koko kuvaa niin hyvä. Eipä sitä sit kiinnosta mun elämä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mies-merkkinen otus on semmoinen, että ei se tajua vihjeitä, ei osaa lukea huulilta eikä osaa lukea ajatuksia.
En ainakaan minä osaa. En hyvässä enkä pahassa.
Mut mielummin nyrkillä turpiin kuin sata kuvaa jonnekin josta pitäis tajuta jotain.
Turpiinlyönnin jälkeen mä olen aina noussut joten souvwhat?
Sadan kuvan jälkeen mä ihmettelen että mitä mä kuvilla teen?
Miks miehet ei tajua vihjeistä??? Miksi ei miksi?? Mä en ymmärrä sitä miks te ootte sellasia luupäitä?? Miksiiiii?:cautious::cautious:

Miks miehet ei tajua vihjeistä??? Miksi ei miksi?? Mä en ymmärrä sitä miks te ootte sellasia luupäitä?? Miksiiiii?:cautious::cautious:
Sinä inhoat ja tulet aina inhoamaan luupäitä.
Ne ei tajua mistään mitään eikä osaa yhtään mitään eikä välitä mistään mitään.
Niinku teinit tai huonosti koulutettu koira. Aina saa olla sanomassa tai siivoamassa jälkiä.

Kunnes tarttee.

Sinä inhoat ja tulet aina inhoamaan luupäitä.
Ne ei tajua mistään mitään eikä osaa yhtään mitään eikä välitä mistään mitään.
Niinku teinit tai huonosti koulutettu koira. Aina saa olla sanomassa tai siivoamassa jälkiä.

Kunnes tarttee.
töööt, väärin...mä en inhoa luupäitä! Luupäiset miehet juuri ovat parhaita, mutta haastavia...mutta...sitten on olemassa raja jonka yli mentäessä en enää vaan välitä.

Voi kun säälittää toi meiän pieni koiravanhus...toinen on vieläkin ihan väsy ja ruokahaluton ettei edes herkut kelpaa.:unsure::(
Toinen on niin uskollisesti vahtinut laumaansa ja nyt on niin kipeenä ettei mikään muu tunnu kivalta kuin oma paikka missä nukkua ja hellä silitys:(

Täytyy kyllä myöntää, että sydän hajoaa palasiksi sinä hetkenä kun tuolle pikkuselle ovikellolle joutuu sanomaan viimeisen käskyn: ''Vapaa''

Voi kun säälittää toi meiän pieni koiravanhus...toinen on vieläkin ihan väsy ja ruokahaluton ettei edes herkut kelpaa.:unsure::(
Toinen on niin uskollisesti vahtinut laumaansa ja nyt on niin kipeenä ettei mikään muu tunnu kivalta kuin oma paikka missä nukkua ja hellä silitys:(

Täytyy kyllä myöntää, että sydän hajoaa palasiksi sinä hetkenä kun tuolle pikkuselle ovikellolle joutuu sanomaan viimeisen käskyn: ''Vapaa''
Halaus :love: voi koiruus. :(
Silityksiä ja rapsutuksia koiralle.

Koetahan jaksaa siellä*halaaruttaa*..te molemmat

Rakkaus on aika vahva voima...silloinkin kun on aika luopua...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä