The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hah,nyt se on todistettu,ei miehiä haittaa/ vie haluja naisten paksut villaleggensit/ villapöksyt yhtään :rolleyes::whistle::D:geek:
Asia jota naiset ei millään meinaa uskoa on se, että seksy nainen on seksy vaikka päällä olis pilkkihaalarit.
Tietysti pilkkihaalarit päällä lumihangessa pakkasella seksyttely ei o kovin kivaa joten sitä harvemmin tulee tehtyä joten ehkä pilkkihaalarien huono seksyysmaine johtuu siitä?

vierailija
ai, OOTHAN SINÄKIN ÄITI KUITENKIN?
"– Keskustelemme asiasta turvallisuuden seurantaryhmässä. Teemme tiivistä yhteistyötä poliisin kanssa, sanoo turvallisuuspäällikkö Hannu Suoniemiopetusvirastosta.

Ruotsissa kritiikkiä herätti se, että iskun tekijä pääsi vapaasti sisälle kouluun.

Helsingissä käytännöt ulko-ovien lukitsemisessa vaihtelevat.

– Pääsääntöisesti ovet ovat oppituntien aikana kiinni. Osassa kouluista ei kuitenkaan ole sähköistä lukitusta, sanoo perusopetuslinjan johtaja Outi Salo .

Sitä, kuinka paljon Helsingissä on kouluja, joihin sivulliset voivat kävellä sisälle, virkamiehet eivät osaa arvioida.

– Vastuu turvallisuudesta kuuluu koulun rehtorille, huomauttaa Suoniemi."
https://areena.yle.fi/1-3391464?autoplay=true

vierailija
Moi olen 14v mekein 15
Sektasin mun tytön kaa, se oli mun ens kerta.
Huomasin jäkeen päin, että siinä lakanalla oli märkä kohta ja mun tyttö sanoi, että se on sitä ainetta, joka tulee pojan pippelistä, kun hän ejakuleittaa.
Voiko sitä määrää säännöstellä vai tuleeko se aina kaikki?
Onko niin, että mun tytön pimppi on liian pieni vai onko mun vuoto liian runsas?
Mun pippeli ei varmaankkaan ollut liian iso koska se mahtui hyvin mun tyttöön

Iltapäivää!

Nyt saisi jelppiä.
Mitä tehdä miehelle menneisyydestä joka ei vissiin (kännissä?) oikein muista että mä viimeksi kesällä kerroin olevani varattu?

Estin jo puhelinnumeronkin. Tyyppi voi myös halutessaan tarkistaa asian facebookista ja se onkin ainoa väylä miten saa muhun yhteyden halutessaan vaan kun en tiedä oisko fiksuinta poistaa sieltäkin ystävistä. Kiusallista minusta!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä