The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moro murut :love:
Toivottavasti on ollut mukava päivä siellä :)

Väsyttää vähän,en nukunut kovin hyvin yöllä ja herätys töihin oli 7.25.

Onneksi työpäivä ohi ja kotona,koskee selkään,olkapäähän ja jalkapohjaan. ;):unsure:
Päikkärit & s :love::rolleyes: & kipulääke vähän auttoi kipuun.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Ulkona on oikee itsemurhaluistelukeli, jotkut tiet aivan peilikirkkaan jään peitossa. Onneks hiekoittivat myös bussipysäkkejä ja kävelyteillekin olivat laittaneet hiekkaa.

Koira on kipeenä:( Suolistotulehus.:unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais
Voi pikkuista. :(
Täällä on aika sulaa kävelyteillä.
Niinpä, säälittää kun toisella ei ees häntä heilu yhtään ja on niin väsyny ja ruokahaluton..:(
Onneks on nyt lääkkeet kohillaan, oli se meinannut ell:n tänään purra...no mitäs meni kokeilemaan pepun kautta sormellaan muutenki arkoja paikkoja. Kyllä siinä itsekukin näyttäis leegojaan jo.:cautious:..minä ainakin:oops:

Niinpä, säälittää kun toisella ei ees häntä heilu yhtään ja on niin väsyny ja ruokahaluton..:(
Onneks on nyt lääkkeet kohillaan, oli se meinannut ell:n tänään purra...no mitäs meni kokeilemaan pepun kautta sormellaan muutenki arkoja paikkoja. Kyllä siinä itsekukin näyttäis leegojaan jo.:cautious:..minä ainakin:oops:
voi, pikku ressua. Toivotaan hänelle pikaista paranemista.

Voi toista :(
Ei ihme,että hampaita näyttelee,ei varmaan tuntunu kovin kivalta :unsure::(
Toivottavasti koiran olo pian helpottuu.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä