mitä tehdä? Naisystävä minulle raskaana eikä tahdo naimisiin kanssani, eikä abortoida...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies.81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisen ei tarvitse kuin ilmoittaa sossussa kuka on isä niin ap joutuu isyystesteihin ja elatusmaksujen maksajaksi. Aivan turha vinkua kun ei käyttänyt kortsua. Jos kerran ei halua lapsia ennen avioliittoa, niin silloin huolehtii ettei raskautta tulee. Omaa typeryyttä koko juttu ja on vain naiselle hyvä, että pääsee eroon tuollaisesta ääliöstä.

Juuri näin. Minä käytin ehkäisyä siihen asti, että olimme naimisissa, koska halusin mennä naimisiin ennen kuin saan lapsia. Lapset syntyivät vasta avioliittoon.

Vastaapa kysymykseen, mikä oikeus naisella yksin on päättää syntyykö lapsi avioliitossa vai ei?

Yksinkertainen vastaus: koska ihmisoikeudet menevät moraalisääntöjen edelle. Ja ihmisoikeuksiin kuuluu vapaus päättää itse, kenen kanssa haluaa tai ei halua mennä naimisiin.

Mistä sä tiedät, ettei ap käyttänyt ehkäisyä? Jospa ehkäisy petti?

Isyystestistä voi kieltäytyä. Toki oikeus voi sen määrätä, mutta tuollaisessa tilanteessa tuskin määrää. Ja ainakaan kukaan sossutäti ei sitä isyystestiä voi pakottaa.

Ap trollaa, ja niin taidat trollata sinäkin ;)

Oikeus määrää aina isyystestiin. Eli mies kyllä pakotetaan isyystestiin, jos tilanne niin pitkälle menee. (Tosin aloittajan tilanne ei mene, koska koko juttu on selvästi keksitty.)

Mistä sitten johtuu, että avioliitossa petetään enemmän kuin avoliitossa?
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801042200644955_rk.shtml

Luitko yhden lauseen tuosta artikkelista?
Ero voi johtua siitä, että avioliitot ovat kestäneet pidempään kuin avoliitot, jolloin useampi on ehtinyt pettää.

Avoliitoksi nyt voi laskea vaikka puolen vuoden yhdessäasumisen pätkän, jona aikana kumpaakaan ei ala toisen lärvi kyllästyttämään. Sit kun alkaa kyllästyttää, toinen nostaa kytkintä, löytää kohta itsensä uuden avokin luota mut sitä ei nykyään lasketa pettämiseksi.

Miksi omaa lastaan ei kannata tunnustaa? Miksi pitää kostaa omalle lapselle, jos sukset menee ristiin lapsen äidin kanssa?
No lapsellistahan se on, mutta pieni provosointi on tarpeen välillä tällä palstalla, jonka mielestä nainen saa päättää kaikesta ja miehen on automaattisesti luovuttava periaatteistaan. En vain hyväksy tällaista ajatusmallia, jossa automaattisesti mies on se, joka antaa periksi.

No lapsellistahan se on, mutta pieni provosointi on tarpeen välillä tällä palstalla, jonka mielestä nainen saa päättää kaikesta ja miehen on automaattisesti luovuttava periaatteistaan. En vain hyväksy tällaista ajatusmallia, jossa automaattisesti mies on se, joka antaa periksi.
Tää asia nyt vain on sellainen, jossa miehen pitää antaa periksi periaatteestaan. Toinen vaihtoehto on vieläkin raskaampi isälle (eli äiti pitää lapsen eikä isä saa tavata).

Ap on ollut idiootti kun on mennyt panemaan välittämättä periaatteestaan. Jokaisesta panemisesta nainen voi tulla raskaaksi eli ap voi katsoa peiliin ja sieltä löytyy se syyllinen tähän tilanteeseen.

Avoliitosta eroaminen ei onnistu ihan noin vain. Varsinkin jos asunto on yhteinen niin siinä joudutaan väkisinkin hieman miettimään, mitä tehdään.

Ja mitä tuohon asumisoikeuteen tulee niin avoliitossa pitää vain olla paperi, miten omistusoikeus asuntoon menee. Avoleskellä kun ei ole automaattisesti oikeutta jäädä yhteiseen asuntoon asumaan, mikäli perilliset haluavat pesän jakoa.
Jos ei ole yhteistä omaa asuntoa tai asuntolainaa ja/tai yhteisiä lapsia, avosuhteesta voi lähteä kytkintä nostamalla, avioliitosta ei. Ja läheskään kaikki avosuhteessa elävät eivät tiedä, ettei heillä esim. ole asumisoikeutta puolison omistamassa asunnossa ilman kirjallista sopimusta, jos puoliso kuolee ja perikunta päättää pistää "lesken" pihalle.

Siis miksei nainen halua avioliittoon tulevan lapsen isän kanssa?

Miehellä ulosotossa velkoja?
Naiselle paljon enemmän omaisuutta?
Mies alunperin ulkomaalainen ja muslimi?
Nainen sittenkin bi- tai jopa homoseksuaali?
Lapsi syrjähypyn tulos?

Lapsi syrjähypyn tulos?
Miksi pitäisi haluta alistua miehen omaisuudeksi ja patriarkaatin vallan alle? Moderni, itsenäinen nainen ei avioliittoja kaipaa.

Lapsi syrjähypyn tulos?
Jompi kumpi tai molemmat näistä todennäköisesti. Nainen halusi vaan lapsen ja maksajan lapselleen. Siksi miehen ehkä ei kannattaisikaan kieltäytyä isyystestistä vaan jos lapsi on hänen vaatia yksinhuoltajuutta.

Yksinkertainen vastaus: koska ihmisoikeudet menevät moraalisääntöjen edelle. Ja ihmisoikeuksiin kuuluu vapaus päättää itse, kenen kanssa haluaa tai ei halua mennä naimisiin.

Ap trollaa, ja niin taidat trollata sinäkin ;)

Oikeus määrää aina isyystestiin. Eli mies kyllä pakotetaan isyystestiin, jos tilanne niin pitkälle menee. (Tosin aloittajan tilanne ei mene, koska koko juttu on selvästi keksitty.)
Juu pakko ei ole mennä naimisiin, vaikka tietää toisen periaatteen, voi silti hankkiutua raskaaksi "vahingossa". Erittäin "reilusti" toimittu. Jos oisin ap, juoksisin kovaa karkuun, ettei nainen ehdi muuttaa mieltään ja suostua kosimtaan. Oikeasti lainmukaanhan tuossa ap:n naisen toiminnassa ei ole mitään väärää. Jos ap ei ole raukka, niin luopuu periaatteestaan ja kantaa vastuunsa, mut silti mua v*****aa, että tollai voi toimia. Ja kukapa ei tajuaisi ap:ta trolliksi ja mun vaan provosoivan :ROFLMAO::LOL: aivan yks lysti...

En ota muuten kantaa, mutta lapsen oikeus isäänsä on vahvistunut viime laissa - itse sain lapseni itsellisenä (hedelmöityshoidoilla, nimetön lahjoittaja), ja kyllä se vaan tarkistettiin etten vaan valehdellut asiasta vaan nimenomaan raskaus saanut alkunsa lahjoittaja "12345" avulla, ultralla varmistettu raskauden kesto täsmää alkionsiirron kanssa jne. LAPSEN tähden. Itse en siis saa mitään tietoja lapsen isästä, mutta lapsella oikeus saada 18 vuotta täytettyään.

Mä veikkaisin ennemmin jompaakumpaa ekasta vaihtoehdosta.
Kas kun nykysuomessa nainen todella voi olla miestä varakkaampi.
Toki nainen voi olla miestä varakkaampi, mutta jos on jo suhteessa ko miehen kanssa, niin miksi tämä seikka yht'äkkiä häitsisi. Ahaa... sä luulet, että mies ei suostuisi avioehtoon tai on kuitenkin patriarkaalisen kulttuurinedustaja/kannattaja

Ap on yrittänyt sitoa naisen itseensä pukkaamalla tämän paksuksi. Seuraava vaihe suunnitelmssa saada pallo naisen jalkaan on pakottaa tämä naimisiin. Säälittävää.

Toki nainen voi olla miestä varakkaampi, mutta jos on jo suhteessa ko miehen kanssa, niin miksi tämä seikka yht'äkkiä häitsisi. Ahaa... sä luulet, että mies ei suostuisi avioehtoon tai on kuitenkin patriarkaalisen kulttuurinedustaja/kannattaja

No kun mä en voi mennä naimisiin mun miehen kanssa koska sillä on vielä tovin ulosotossa velkoja. Siksi tuli ihan ensiksi mieleen.

On se kumma, että joidenkin mielestä mies on täysin viaton ja nainen kaikkeen syyllinen vaikka mies on se jonka mielestä avioliiton vaihtoehtona on abortti.
On se kumma, kun joidenkin mielestä nainen on täysin syytön vahinko?raskauteen... eiköhän vaimokin ole sitä seksiä halunnut, vai raiskasiko ap vaimonsa?

Jos kerran miehen periaate on vankkumaton siitä, että lapset syntyvät avioliittoon, niin miksi ihmeessä sitten on seksiä harrastanut ilman papin aamenta? Mikään ehkäisy kun ei ole satavarma, sen nyt tietävät kaikki. Parin vuoden aikana on varmasti voinut montakin kertaa sanoa että kerran ei pappia paikalle saada niin tämä oli tässä. Ja tuliko oman julistuksen aikana kuunneltua mitä toinen osapuoli mahtoi vastata? Jos ei innosta hihkunut niin kyllä siitäkin omat johtopäätöksensä pystyy vetämään, mitä mieltä on avioliitosta ja sen tärkeydestä.

Mitkäpä ovat vaihtoehdot siis?
Joko nielee ainakin toviksi periaatteensa ja jatkaa samaan malliin avoparina ja tuonnempana perheenä. Avoliitto kun ei millään muotoa poissulje perheenä olemista. Eikä sitäkään mahdollisuutta että sen myöhemmin muuttaisi avioliitoksi.
Tai - pitää kynsin hampain kiinni aamenestaan ja hyväksyy ajatuksen siitä että oman periaatteensa vuoksi tarjoaa lapselleen ns.kahden kodin mallia jo heti ensi hetkistä alkaen.