Fantzu
AhaaKäsittelen näitä asioita vasta ensi kuussa, koska uudenvuodenlupaus
Mitä menitkään taas Ellu sanomaan.
AhaaKäsittelen näitä asioita vasta ensi kuussa, koska uudenvuodenlupaus
Sori siitäAhaa
Mitä menitkään taas Ellu sanomaan.
OkeiMiksi ei??tykkään rättiksen pervoilusta,niin ku mä,
Hah, yks muokkas ihan väärin!Okei
Mieluummin ei.
EnpäsHah, yks muokkas ihan väärin!
hmpfhAi sielläkin? Heitä se ikkunasta pihalle.
Koska ahkeruus on ilomme, aikaiset kissanpieruherätysylösnousemukset riemumme ja työyhteisön pitkän iän takuuvarmat venytyksellisyyshäröilyt kaiken muun oheistyötoiminnan lisäksi lahjakkuutemmeTaidan pitää kuukauden loman, miks töitä edes pitää tehdä?
hmpfh
...vois muuten olla hiukan haasteellista jos täällä pitäis moista ruveta tekemään...veikkaisin pienesti että se puoliverinen pohojammaalaane vois ruveta ehken hankalaksi...tosin sitten se puoliverinensavolaene voes er kieronlaesest hövelinä jollaen kierteellä erreyttää ulko-oven kylymemmälle puolelle vaikka lumhiutaleette perrään....
Pirustako sitä tietää
Mä tietää, mä tietää*tietää*
Nii, sitä ei aina tiiä kumpi vallan ottaa, eikä sovi unohtaa myöskään savolaista piällysmiestä...sitä puolta tosin kukaan ei oikein osaa ottaa kauheen vakavasti, herättää kuulema suurta hilpeyttä kun tällanen pikkuhippiäinen yrittää isotella ja olla kovista
Ei jäänyt mulle yhtään?Nam nam. Tuunattuja eineshampurilaisia. Olivat kaupassa halvennuksessa. Juustoa, maustekurkkua, burgerisoossia ja tippa chilikastiketta niin kyllähän noita syö.
Nii, noinhan siinä tahtoo vähän niinku käyväMä tietää, mä tietää*tietää*
Riskithän on sille että väellä on poskinahat ja vattamuskelit tosi kippeinä....tai sitten on huiskittu topakannäpsäkkänä mun ja sun ja Erkin veljen siskon kaiman koirankin asiat järjestykseen ja kohdilleen ja parit kivenperkuleenjärkäleetkin siirrettyraivattu tieltä murusiksi...
Söin jo kaikki tältä erää.Ei jäänyt mulle yhtään?
Hahhaa hahhaa hahhahhaa!Ei jäänyt mulle yhtään?
Sulla on hauskaa, kun Fantzulla on nälkä, eikä ole ruokaa.Hahhaa hahhaa hahhahhaa!
Joo juu ei...mutta käännä se nyt ihan miten tahdot.Sulla on hauskaa, kun Fantzulla on nälkä, eikä ole ruokaa.