Kuka on tämän palstan isotissisin "musta"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
vierailija-adonis
Onhan niitä palstalaisten tissien kokoja ennenkin vertailtu, isotissimmät eivät kuitenkaan enää ole aktiivisia. Esim. @Katja87 https://kaksplus.fi/threads/kuppikokosi-painosi-ja-pituutesi.964700/page-2#post-9822064

@..... voi olla huoletta - kyllä pienetkin tissit miestä (ja myös m1estä) kiinnostavat, kunhan malli on sopiva :whistle:

Herraisä ja rouvaäiti, onpas siellä wanhoissa mustissa melkoisia tonnikeijuja! :confused::eek:

Esim

RieputarallaaAktiivinen jäsen
165 cm, 88 kg ja DD- tai E-kuppi.

Nykyiset mustat palstamammat ei uskalla kertoa noin avoimesti mittojaan.
 
Miksi täältä on poistettu viestejä, eikö se yksi rumilus kestänyt tappiotaan ja pyysi poistamaan totuuden?:giggle::LOL::ninja::sneaky:
Joo, minua alkoi nolottamaan, kun totuus tuli julki ja pyysin poistamaan viimeiset viestit :oops:

Totuushan on, että yritin vikitellä päätöntä ja (vähä-älyinen kun olen) lähetin hänelle yksityisviestillä kuvan eripari-tisseistäni...
Ei hän lämmennyt; laittoi vain tylyn vastauksen, että "silmät meni kieroon" :(
 
vierailija
Joo, minua alkoi nolottamaan, kun totuus tuli julki ja pyysin poistamaan viimeiset viestit :oops:

Totuushan on, että yritin vikitellä päätöntä ja (vähä-älyinen kun olen) lähetin hänelle yksityisviestillä kuvan eripari-tisseistäni...
Ei hän lämmennyt; laittoi vain tylyn vastauksen, että "silmät meni kieroon" :(
Ei siinä sinusta kyse ollut vaan Elenasta.
 

Yhteistyössä