The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
"Vuodetuista tiedostoista on tähän mennessä löytynyt 27 Suomen kansalaista ja kaksi muun kansalaisuuden omaavaa Suomessa asuvaa henkilöä. Tiedoista ei aina selviä, mikä henkilön rooli veroparatiisiyhtiössä on.

Useimmat ovat liikemiehiä ja johtajia muun muassa Helsingistä, Espoosta, Vantaalta, Tampereelta, Eurasta, Sipoosta ja Porvoosta.

Diakonissalaitoksen strategiajohtaja Mitti Storckovius nimettiin lokakuussa 2014 bahamalaisyhtiö STK Systems Ltd:n johtajaksi. Storckoviuksella on Bahama-vuodon mukaan myös kytköksiä Codexe Ltd -nimiseen yhtiöön, johon hänet nimettiin sihteeriksi vuonna 2011.

Suomessa toimii konsulttiyhtiö nimeltään Codex Oy, jonka suomalaisjohtaja on myös bahamalaisyhtiössä johtajana."
jooo
 
Fantzu
Näytätkö sinäkin tänä aamuna ihan peikolta?:alien:

T: vanhan töllin pien kiukkunen ja pörrötukkanen peikko:unsure:
En, olen äkäinen. Huomenna töihin. Herätys 05.30. Kaks viikkoa olen mennyt myöhään nukkumaan ja nukkunut miten sattuu. Unirytmi on päin persettä. Eilen nukahdin 01.00 jälkeen. Huomenna saan kärsiä siitä. :notworthy::unsure: Nyt väsyttää vielä ja tekis mieli nukkua. :cautious:
 
En, olen äkäinen. Huomenna töihin. Herätys 05.30. Kaks viikkoa olen mennyt myöhään nukkumaan ja nukkunut miten sattuu. Unirytmi on päin persettä. Eilen nukahdin 01.00 jälkeen. Huomenna saan kärsiä siitä. :notworthy::unsure: Nyt väsyttää vielä ja tekis mieli nukkua. :cautious:
Mulla ongelmana on aivan joku muu kuin unirytmi, mutta joka ainoa yö herään nykyään kolmen aikaan enkä saa unta seuraavaan pariin tuntiin ja sitten onkin tosi kiva herätä klo 6 ja olla ihan tillintallin tikka se tanssi rannalla rapakivellä!!!:mad::unsure:
 
En, olen äkäinen. Huomenna töihin. Herätys 05.30. Kaks viikkoa olen mennyt myöhään nukkumaan ja nukkunut miten sattuu. Unirytmi on päin persettä. Eilen nukahdin 01.00 jälkeen. Huomenna saan kärsiä siitä. :notworthy::unsure: Nyt väsyttää vielä ja tekis mieli nukkua. :cautious:
*halaaruttaa*
Kyllä se rytmi taas tasoittuu kun siitä otteen saa...laiha ja huono lohdutuksen tekele tietenkin justnyt:unsure:...
 
Fantzu
Mulla ongelmana on aivan joku muu kuin unirytmi, mutta joka ainoa yö herään nykyään kolmen aikaan enkä saa unta seuraavaan pariin tuntiin ja sitten onkin tosi kiva herätä klo 6 ja olla ihan tillintallin tikka se tanssi rannalla rapakivellä!!!:mad::unsure:
Ei kiva. :cautious:
Niin tuo unihäiriö on toinen juttu. Herään öisin monta kertaa. Joskus valvon tunnin tai pari. Sit herätys 5.30. :alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mulla ongelmana on aivan joku muu kuin unirytmi, mutta joka ainoa yö herään nykyään kolmen aikaan enkä saa unta seuraavaan pariin tuntiin ja sitten onkin tosi kiva herätä klo 6 ja olla ihan tillintallin tikka se tanssi rannalla rapakivellä!!!:mad::unsure:
*halaaruttaa*
...se että on mielen päällä asioita joihin ei saa toivomassaan ajassa ja toivomiaan ratkaisuja ovat Nukku- ukolle myrkkyä myös..kun tahtoo usein pötkiä niitä pakohon...mie tiiän kans...tai en siis sun juttuja vaan omiani että pikkusrsti voisin kuvitella aavistavani mimmosta sulla on...vaikken sitä tietenkään tee...


Oonkin hilijaa:barefoot:
...mutta toivottavasti sinäkin saat kaikki pulmasi ratkaistuksi ja hyviä hellittävän parantavia unia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*halaaruttaa*
...se että on mielen päällä asioita joihin ei saa toivomassaan ajassa ja toivomiaan ratkaisuja ovat Nukku- ukolle myrkkyä myös..kun tahtoo usein pötkiä niitä pakohon...mie tiiän kans...tai en siis sun juttuja vaan omiani että pikkusrsti voisin kuvitella aavistavani mimmosta sulla on...vaikken sitä tietenkään tee...


Oonkin hilijaa:barefoot:
...mutta toivottavasti sinäkin saat kaikki pulmasi ratkaistuksi ja hyviä hellittävän parantavia unia.
Elä oo hilijaa, sä osaat aina lohduttaa sanoillas kumminkin vaikket pystykkään toisten ongelmia pois ottamaan.<3
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä