The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Fantzu
Mä autoin tyttöjä biologian tehtävässä. Osasikin olla muutaman herneensiemenen multaan istuttaminen niin kovin vaikeaa. "Siis eikö meillä oo mitään hanskaita? Äiti katso nyt mun kynsiä!" Joo-o, e oo suutarin lapsilla kenkiä...
Mä vähän ihmettelen näitä tehtäviä kotona. Pitää leipoa yms.
Ei ole teillä kumikäsineitä yms.? Yksi istutus ilman käsineitä ei kai haittaa. :)
 
Mä vähän ihmettelen näitä tehtäviä kotona. Pitää leipoa yms.
Ei ole teillä kumikäsineitä yms.? Yksi istutus ilman käsineitä ei kai haittaa. :)

Oneksi kuopus kaivoi jostain kaappinsa kätköistä yhden kumihanskaan ja isäsiskon tuunatut kynnet oli pelastettu.

Tää on joku lukion bilsanprojekti. Vertaillaan, miten kasvit kasvavat jos niitä kastelee vedellä tai vissyllä tai...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Puntarista paristot loppu tai ei ne oikeastaan ole loppu vaan tyhjät tai ei ne oikeastaan ole tyhjät vaan niissä ei ole virtaa vai oliko se jännitettä?

Epävarmuus valtaa mieleni, päätön saattaa ottaaa yliotteen, mutta onneksi se ei ole paikalla tai no saattaa se ollakkin, mutta toivottavasti hän ei huoma tätä viestiä.

Muistuttakaa että puntaroin itseni kun palaan kaupasta, että muistan kirjata tuloksen punnitus-ketjuun, kiitos.

Meen nyt, heippa :)
 
Puntarista paristot loppu tai ei ne oikeastaan ole loppu vaan tyhjät tai ei ne oikeastaan ole tyhjät vaan niissä ei ole virtaa vai oliko se jännitettä?

Epävarmuus valtaa mieleni, päätön saattaa ottaaa yliotteen, mutta onneksi se ei ole paikalla tai no saattaa se ollakkin, mutta toivottavasti hän ei huoma tätä viestiä.

Muistuttakaa että puntaroin itseni kun palaan kaupasta, että muistan kirjata tuloksen punnitus-ketjuun, kiitos.

Meen nyt, heippa :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jännite
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä