Mun mielestä hamppariruoat ovat turhan kalliita. Hinta vaan nousee vuosien aikana. Ei paljon puutu niin voi syödä jossakin muualla vähän laadukkaampaa ruokaa.
Mä käyn siellä harvoin niin ei tuu ostettua puoleen hintaan. Mäkki on bussimatkan takana. Hese on aika lähellä mutta en viitsi kävellä sinne sen takia.Silläpä minä haenkin niitä silloin ku niitä saa puoleen hintaan
Jaa syödä aamupalaa ennen kahvia? Uskoisin, että jaksan. Se on mun uudenvuodenlupaukseni.jaksanet tuota taas sen kolme viikkoa?
Vietätkö myös tipatonta?
Eikö ne oo vieläkään hommanneet sulle sitä vaaraa?Mä käyn siellä harvoin niin ei tuu ostettua puoleen hintaan. Mäkki on bussimatkan takana. Hese on aika lähellä mutta en viitsi kävellä sinne sen takia.
Caaraa, sanoin enkä vaaraaEikö ne oo vieläkään hommanneet sulle sitä vaaraa?
.
Autoa?Caaraa, sanoin enkä vaaraa
Niin,niin!Autoa?
Kuka mulla ostaisi auton? Eikä ole korttia.Niin,niin!
Pojan piti lainata sulle kortti, koska virkavalta haluaa sen häneltä hetkeksi pois.Kuka mulla ostaisi auton? Eikä ole korttia.
OkPojan piti lainata sulle kortti, koska virkavalta haluaa sen häneltä hetkeksi pois.
Ja minä pyysin, että Ak hommaa sulle se aito.
Salmiakki ja laku ei ole karkkia.Iltaa ihan hirvee salmiakin himo, eihän sitä lasketa karkiksi
Helpotus mies lähti kauppaan ja toivottavasti tuo salmiakkia tullessaan.Salmiakki ja laku ei ole karkkia.
Onhan!Salmiakki ja laku ei ole karkkia.
Jos ne eivät osta sitä auto ja lainaa korttia niin kyllä tiedät mitä teet.