The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Testaan joulupukin tuomaa durexin orgasmigeeliä, tyttöystävällehän tämä oli, mutta ei se varmaan huomaa, jos ihan vähän vain, toivottavasti :unsure:

Ollos höveli:)

..kyllä mä niin tiijän mitä sää siellä rauhassas teet:rolleyes:..ni en viitti häiritä enempää..kun ohan se tärkeetä(y)




Siis suunnitella uudenvuoden aattoillan meny jokaista yksityiskohtaa hellien valmiiksi:)
 
Ja alkaa puutelista olla valmis, lisäsin pienellä präntillä sen durexin orgasmigeelin listan oikeaan alakulmaan, prismasta saa alle kympillä ja kaiken lisäksi siellä on hyvät vitutuskopit (y)


Ollos höveli:)

..kyllä mä niin tiijän mitä sää siellä rauhassas teet:rolleyes:..ni en viitti häiritä enempää..kun ohan se tärkeetä(y)




Siis suunnitella uudenvuoden aattoillan meny jokaista yksityiskohtaa hellien valmiiksi:)
 
Ja alkaa puutelista olla valmis, lisäsin pienellä präntillä sen durexin orgasmigeelin listan oikeaan alakulmaan, prismasta saa alle kympillä ja kaiken lisäksi siellä on hyvät vitutuskopit (y)
Puutelistat on ihasyvältä. Puishuonot. Ei toimivat.

Usko pois. Mulla on kokemusta:notworthy:(y)


Mutta..mitkä vitutuskopit:geek:? Ei sillä että niinkö kiinnostas...tuli vaan joku...olotilan harhautus:barefoot:
 
Voi synti mikä linkitys!!!!:mad:



Ellu, sää et sitten kunnolla varottanu:cry:...mää en ymmärrä mitään kierteisiä vertauskuvia kun mulle pitää ihan_suoraan_sanua että - pysynytherraisänainenpoissieltäetavaaetkäkurkkaakaan!!!
Et sitte sanonunna nihkerta:cry:




... Joo, toi oranssikultanen mekko ois:love:...ja sitte toi tommone jänskänpunanen:love:...pitiki aukasta suu:notworthy:




Jouluki meni jo:eek:!!!!!:notworthy:
 
Voi synti mikä linkitys!!!!:mad:



Ellu, sää et sitten kunnolla varottanu:cry:...mää en ymmärrä mitään kierteisiä vertauskuvia kun mulle pitää ihan_suoraan_sanua että - pysynytherraisänainenpoissieltäetavaaetkäkurkkaakaan!!!
Et sitte sanonunna nihkerta:cry:




... Joo, toi oranssikultanen mekko ois:love:...ja sitte toi tommone jänskänpunanen:love:...pitiki aukasta suu:notworthy:




Jouluki meni jo:eek:!!!!!:notworthy:
Eikö ois ihanat mekot!!!??? Mä niin tykästyin siihen oranssiin...jäin kyllä sitä miettimään, että mitä ihmettä tinku sillä lampaalla tekis kun eikös sen pitäis enemmän Rättistä kiinnostaa?o_O

No joo...:unsure:

Mutta siis vähänkö tekis mieli sellasta mekkoo ja ne saappaat!!!:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä