En oikein ole päässy sisälle siitä mikä olet miehiäsi?Vai oletko nainenyks vielä..
Venäläisissä on hyvät puolensa, tosin niitä on vaikea nähdä.pitkästä aikaavähäsen miesjuttua tänne.
joo on vähän kahjoja noi venäläiset joo.
Just tulinEi täällä ketään olekaan.
Voisko joku sanua asiankannattajalle sellaisia terkkuja minulta, että mikäli hän ei heti välittömästi lopeta tuota hempeilyä, niin hän ei tule saamaan koskaan pillua, ikinä.
Olisinpa mäkinJust tulin
Onha täällä
onks sulla sekä pippeli että pillu ?Voisko joku sanua asiankannattajalle sellaisia terkkuja minulta, että mikäli hän ei heti välittömästi lopeta tuota hempeilyä, niin hän ei tule saamaan koskaan pillua, ikinä.
Ai tullu kaupasta ?Olisinpa mäkin
Iltaa.Iltoja! Kotiuduttu. Muualla oli ihan kivaa joo (ei siis ollut) ja kotona on paras (eli siis ihan vitusti parempi).
Jaa sinulta vai?
En oikein ole päässy sisälle siitä mikä olet miehiäsi?Vai oletko nainen
Ai tullu kaupasta ?
onks sulla sekä pippeli että pillu ?
Kuka noi sidut ja muut juo tuolta mun kaapista pois?? Olleet kesäkuusta asti ja ekat vanhenee maaliskuussa ja sit loput touko- ja kesäkuussa.Ja noi vinkut...just kärsin darrasta niin ei oikein suu napsu.Oon yrittäny harjotella mut tuloksetta
Mukavaa iltaaJa nyt leffan pariin. Kivat illat! Aamulla taas...
Nyt rättis,en halua laittaa estolistalle ketään mutta välillä tekis mieli...laittaa estolistalle sut.Minulla on iso kyrpä ja tiukka persereikä.
Anna kaverille jos ei maistuKuka noi sidut ja muut juo tuolta mun kaapista pois?? Olleet kesäkuusta asti ja ekat vanhenee maaliskuussa ja sit loput touko- ja kesäkuussa.Ja noi vinkut...just kärsin darrasta niin ei oikein suu napsu.Oon yrittäny harjotella mut tuloksetta
No eiAi tullu kaupasta ?
Mie en tarvia tuota tietooMinulla on iso kyrpä ja tiukka persereikä.
No ei