O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö oloekin tasapuolista. Meillä eläkeläisillä nousee vuosittain se 5-15 €. Ja varmasti. Muilla epävarmasti 30-50€. Epävarmuus siitä, nouseeko helmikuussa vai maaliskuussa. Kusessa ovat.
Kuinka pitkään olet itse valmis tekemään töitä vai ajattelitko joskus vain ihan maata kotona eläkeläisenä? Kannattaisi nyt varmaan tarkistaa omat tiedot mitä tarkoittaa olla eläkeläinen.Muilla? Kellä? Mitä sä selität? Kenellä nousee käteen saatava raha siitä kun makaa kotona? Minen saa mitään vaan olemisesta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/SyytinkiKuinka pitkään olet itse valmis tekemään töitä vai ajattelitko joskus vain ihan maata kotona eläkeläisenä? Kannattaisi nyt varmaan tarkistaa omat tiedot mitä tarkoittaa olla eläkeläinen.
Kuinka pitkään olet itse valmis tekemään töitä vai ajattelitko joskus vain ihan maata kotona eläkeläisenä? Kannattaisi nyt varmaan tarkistaa omat tiedot mitä tarkoittaa olla eläkeläinen.