Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 Toivotaan että tallettelut osuisi kohdilleen ;)

ON: Raskaustesti nega, en aamulla ehtinyt tihrustaa tikkua yhtä kauan kuin eilen aamulla :LOL: Kävin apteekista hakemassa jonkun Apteekkarin raskaustestin (?) huomiselle kun ei oo kuin yksi liuska ja digit jäljellä. Rinnat ei ole yhtään kipeät vaikka usein on monia päiviä ennen menkkoja jo aivan järkyttävän arat. Toivoa pidän edelleen yllä :rolleyes: Kummallinen vuoto on tosiaan onneksi loppunut jo, kesti noin kuusi päivää. Ellei sitten ollut menkat :ROFLMAO::ROFLMAO: Oli kyllä niin niukkaa vuotoa että en millään usko että olisi menkat ollut..
@viipulainen Miltäs siellä näyttää? :p

Hyvää joulua kaikille ja tietysti plussatuulia :love::love:

@Möörtsi tein cb tavis testin, hyvin hailura viiva eli oletuksena sanoisin viivanpaikka. Cb digi nega sekin mutta koska oon utelias niin avasin ja ne testiviivat (2kpl) oli tummemmat kuin edellisissä negoissa mutta eipä ne mitään meinaa mulle, mielenkiinnosta katoin.:ROFLMAO:
Huomenna tai tiistaina pitäis menkat alkaa. Riippuu miten kroppa itse laskee dpo:t:LOL: ovis kun oli siis silloin ovispäivänä joskus klo.21? aikoihin, niin voi mennä tiistaillekkin.
Tossa päivällä tuli yhden kerran sitkeää ovismaista limaa joka oli ehkä tuhrumaisen väristä. Laitoin tamppoonin ettei tarvii miettiä ruokailun ja lahjojen jaon keskellä jos hulahtais.:ROFLMAO: No 3h myöhemmin poistin eikä siinä ollu yhtään mitään.
Mutta oon niin varma menkoista, että en muuta ees odota.:D eikä oo testejä enään (huh onneksi).
Kattelin jo valmiiks mistä nyt seuraavan kierron testit haalis. Minäkö ajoissa?:ROFLMAO: Ovistestit ostan raskauskeijulta, mutta r-testit mammaksilta. Ihan siksi kun sain kahdesti keijulta niitä vääriä liuskoja, mammaksilla on herkkiä liuskoja ja myös herkkiä puikkoja, joten päädyin tähän ratkaisuun.:p

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
25.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........27/27-31...yk5
Nadine88...........18/28-31....yk3
Möörtsi..............29/30........yk1
Tänttähäärää....7/23-29......ya 10/16
Kiira29...............23/28-31......yk5
Viii......................17/30-34......yk3
Nelliida..............16/28-30....yk6
Fritang...............23/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......25/24-34...yk10
Vuuti...................4/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........44/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo16........testipäivä 23.12
Möörtsi...............dpo14

Oli kyllä hyvä joulu. Ovistesti näytti eilen illallaki ihan hailua. Ärsyttää ku olisin halunnu tähän kiertoon selvät dpo:t ja toisaalta pelottaa jos en ovuloikaan ja kierto venyy. Uskon kuitenkin että tänään olis dpo1 ja eilen aamulla olis ollu ovis. Aamulämpö edelleen alhaalla, mutta yleensäki se nousee vasta 2 päivää oviksesta. Jatkan varuiks tikuttelua ny ainaki kerran päivässä viel hetken.

Fritang jo huutelikin muiden perään joten jään kans mielenkiinnolla odottamaan mikä muiden tilanne on :)

Viipulainen........27/27-31...yk5

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo16........testipäivä 23.12
Nelliida...............dpo2

Siirsin itteni myös piinailijoihin, koska eiks se piinailu nyt ala sillä samalla sekunnilla, kun ovulaatio tulee :D :D

• Tykkää
Reactions: Fritang
Täällä ollutkon keskustelu vilkkaana.

Täällä näemmä kp 7/23-29 No eipä tarvi ovista testailla. Ylihuomenna lääkärikäynti jatkosta. Saa nähdä onko meillä mitään toivoo enään. Ainakin uusinta simppa testeihin mies joutuu 3-6kk päästä..
Mietitty milkai sekin tehtäs kun mies viimeksi kännitti paljonkin siyä(tämä ohanuus tehtiin yleisövessassa missä paperi seinät.

25.12.2017

Viipulainen........1/26-31...yk6

Piinailijat:

Päivitin omani. Yk6 starttasi odotetusti. Menkat alkoi kellon tarkkuudella ennen puolta päivää.
Aion skipata appiukolla vierailun, sillä piinaa joka kerta tivaamalla uusista lapsenlapsista todella rasittavalla tyylilla ja tässä tilassa saattaisin pilata kaikkien joulufiiliksen "kevyellä" avautumisella.:D
Mutta, testit tilaukseen ja kahtellaan taas uutta ovista päin. Sanoin miehelle, että nyt on sikäli raaka peli, että oletan oviksen osuvan arkipäivälle, joten joutuu puristamaan itsestään kuntoa vaikka töissä joutuukin raatamaan. Ovisplussaan saakka menkkojen mentyä joka toinen päivä ja plussan tullen hyödynnetään jokainen päivä. Tiedän että muistuttaa pitää, ei tuo saa asennettua päähänsä tätä asiaa mitenkään vaikka oon vääntäny rautalangasta. Jopa mun 9v poika tajuaa naisen kierron syklit, mutta ei tuo aikuinen mies.:ROFLMAO::ROFLMAO:

• Tykkää
@viipulainen Dääm, harmi homma. :( Tsemppiä taas seuraavaan kiertoon. <3

Täällä ihmetellään kun ei tissit kipeydy. Yleensä alkaa jo jopa viikkoa ennen menkkoja tosiaan hirveästi aristaa ja on selvästi KIPEÄT. Nyt ei mitään vaikka kuinka hinkkaa :LOL: Kova stressi siitä, että jos menkat ei alakaan ja en ole silti raskaana että kuinka sekaisin kierrot on.. Nyt kun kuitenkin oli tuo 6 päivän "välivuoto"/mikälie tuossa. Pitänee ostaa 18467 ovistikkua ja testata kokoajan että missä vaiheessa kiertoa ollaan sitten menossa. :unsure:

Viipulainen pahoittelit menkoista. Sulle jos kelle uskos tärpin tulevan oot niin tietoinen omasta kropastani ym vitamiinit ja kaikki.

Ollut jotenkin haikeeta miettinyt saanko enään ikinä pientä vauvaa mutta toisaalta nuo 5 ovat kyllä ihaninta maailmassa. Eikä oo aikasrmmin tajunnut kuinka helposti sitä onkaan aikasrmmin raskautunut 4/5 yk 1 ja pisinkin tärppäs yk 3..

Toisaalta nyt ei oo yhtenään kalenterin kytyäämistä. En olisi tiennyt että mulla on kp 7 jos en täältä ois lukenut sitä.
Oviksesta ei hajuakaan mutta nyt kun laskee niin kai se loppiviikosta on.

Toisaalta nyt joulunpyhiksi hommasin lisä säpinää ja tilasin itselleni tuhman tonttu tyttö asun. No joka toinen pv on edelleen mutta esim yks päivä niin ei päästy esileikkiä pitemmälle vaan tyydytimme toisemme käsin se ei olis tullut kuuloonkaan aikasemmin näillä päivillä vaan olisin vaatinut ne simpat sisään. Nyt sit yks ja hailee mitä tekee milläkin päivällä.

Kiitoksia pahoitteluista. Ei tässä tullu ees mitään hermoromahdusta kun olin niin varma ettei ole tärpännyt.:D

Ja mä kyllä tosiaan ihmettelen kovasti miten ei vaan onnistu, kun tosiaan ei ole ajoituksista kiinni ainakaan. Miehellä on kova stressi töiden takia, joten ei olisi ihme jos sen takia siittiöiden määrä olisi alentunut vaikkapa. Sillä mä perustelin miehelle sitä "intensiivisempää" talletus tahtia. On kuitenkin saanut yhden lapsen aikaan joten ehkä jos tavaraa saadaan reilummin sisään, niin mahdollisesti se balansoisi jos oliskin laskenut stressin vuoksi määrät.
Toinen vaihtoehto on sitten toki se, että mulla on esim.hormoonitasot heikot tai liialliset mikä estää raskauden alkamista. Ovulaatio kuitenkin selkeästi tapahtuu joka kuukausi, joten sillä mietin että voisko vaikka keltarauhanen olla laiska tms.
Noh, katotaan nyt vielä tämä kierto, sit mietitään mitä tehdään. :rolleyes: Nyt ois imetyksen lopetuksesta aikaa 3kk joten sen jälkeen kasvuaan startaneet munasolutkin pitäis olla normaaleja, mikäli imetys vois niiden laatuun vaikuttaa. Eli ns.puhtaan pöydän munasolujen pitäis irrota tästä kierrosta alkaen.(y)

Ja mullakin on lapset tulleet niin että esikoisesta meni pillereiden lopettamisen jälkeen 7kk, keskimmäinen tärppäsi yk4 jota ennen tjottailua 2kk, kuopus yk1 jota ennen tjottailua 2-3 kiertoa.

Pakko tänne jakaa turhautumista ja kiukkua. Tänään erityisen paljon ärsyttänyt kaikki. Ehkä johtuu mahdollisesti alkavista menkoista tai sitten pääkoppa alkaa olla liian kovilla. Ei voinut kauaa olla kylässäkään sukulaisilla kun ei sietänyt yhtään katsoa lapsia/raskaana olevia/imettäviä.. On hankalaa olla ainoa koko suvusta/miehen suvusta, jolla ei lapsia ole. :(

Tänään paleltanut kummallisen paljon!

@Möörtsi haleja <3

Mä aloin miettiä että onko mun ees järkeä laittaa tohon tota kierron pituutta, kun se vaihtelee täysin oviksen mukaan.:LOL: Ainoa mikä pysyy vakiona on mun 15 päivän luteaalivaihe ja se on ainoa millä pystyn ennustamaan kussakin kierrossa kierron pituuden.:X3:
Laskin 6kk ajalta mikä mun kierronpituuden keskiarvo olis ja tulos oli 29pv. Mutta ei tosta muuta apua oo muuta ku laskureihin. Todellisuus kun on tosiaan se, että voi vaihdella +/-4vrk joka kuukausi riippuen siitä kummalta puolelta ovis tapahtuu milloinkin.
Mut hei, nyt on tilattu 21kpl ovistestejä ja yht.20kpl herkkiä r-testejä. Otetaan saakeli ilo irti tästä huvista.:ROFLMAO::whistle:

• Tykkää
@viipulainen ainaki sun kroppa tosiaan toimii. Samaa ei voi sanoa omasta ku kaikki on uutta eikä oikein osaa tulkita oireita oviksesta. Tai kyllä ovis on ollu molemmissa kierroissa mut mulla kun luteaalivaihe on noin 14vrk nii sen perusteella pystyy aina oireisiin yhdistelmällä oviksen päättelemään. Toivoin että tikut tuo ratkaisun mut ei näy vieläkään tikuissa plussaa.

@Nadine88 voihan olla että noi tikut ei vaan passaa sulle. Et ois eka jolla joku merkki ei vaan löydä lh huippua kun taas toinen merkki toimii täydellisesti. Mulla tais käydä vaan tuuri että eka merkki toimi heti. Toisaalta uskon että pärjäisin jo ilmankin, ihan selkeät sävelet sen oviksen bongaamisen kanssa että oikeastaan viime kierrossa lähinnä varmistin omia fiiliksiäni tikuttamalla ja aion jatkaa edelleenkin. Ihan jo sillä että on sitten olemassa "kovaa" dataa jos ikinä jotain hoitoja joudutaan alkaa pyytämään. Voi sit iskeä tiskiin kaiken ettei ehdoteta että tikuttele vielä 3kk ja katotaan sitten miltä näyttää.:LOL:

Ja mä järkytyin.
Tutkin vitamiinipurkin kylkeä ja huomasin kauhukseni ettei siitä saa kuin 5mikroa d-vitamiinia:eek::eek:
Eli mä tarviin tankkausta siihenkin. Keskiviikkona siis ostoksille.:LOL: Nyt rouskutin ensihätään lasten pureskeltavia 4kpl ja kyytipojaksi 2rkl öljyä.:LOL: Oikein rääkäisin kun näin sen lukeman purkissa "MITÄÄÄH, TÄÄHÄN ON IHAN KURAA!!" Ja kaadoin samantien 4 tabua mini deetä kouraan ja rousk rousk. Mies katto vähän o_O(n) mun touhua.:sneaky:
Kiva, oon virallisesti hullu!(y):D

@Nadine88 voi harmi ettei tikuttelu tuottanut tulosta (n) Uskon kyllä että ovis tuli siitä huolimatta :)

@viipulainen Pahoittelut menkoista :( Toivottavasti tästä kierrosta tärppää ettei tarvitse lääkäriin lähteä!

Ihanaa miten rento loppukierto ollut. Vaikka tässä on mennyt jo monta "varmaa negakiertoa", niin aina olen kytännyt kroppaa ja sortunut raskaustestiin. Ja tuntuu että mitä tarkemmin kroppaa kyttää, sitä pahemmat ovat oireet. Aina on ollut jotain kipuja, pahoinvointia, pms-oireita jne jne. Nyt kun tietää satavarmaksi ettei voi olla raskaana niin eipä ole ollut oireitakaan :LOL: Nyt menossa dpo14 ja tänään on sentään vähän jo nippaillut. Saisipa jotenkin kaapattua tätä rentoutta tuleviin kiertoihinkin, olisi elämä paljon mukavampaa!

@Nadine88 voi harmi ettei tikuttelu tuottanut tulosta (n) Uskon kyllä että ovis tuli siitä huolimatta :)

@viipulainen Pahoittelut menkoista :( Toivottavasti tästä kierrosta tärppää ettei tarvitse lääkäriin lähteä!

Ihanaa miten rento loppukierto ollut. Vaikka tässä on mennyt jo monta "varmaa negakiertoa", niin aina olen kytännyt kroppaa ja sortunut raskaustestiin. Ja tuntuu että mitä tarkemmin kroppaa kyttää, sitä pahemmat ovat oireet. Aina on ollut jotain kipuja, pahoinvointia, pms-oireita jne jne. Nyt kun tietää satavarmaksi ettei voi olla raskaana niin eipä ole ollut oireitakaan :LOL: Nyt menossa dpo14 ja tänään on sentään vähän jo nippaillut. Saisipa jotenkin kaapattua tätä rentoutta tuleviin kiertoihinkin, olisi elämä paljon mukavampaa!
Siis mulla ei ollu mitään odotuksia oikeen viime kierrossa ja eipä ollu mitään oireitakaan sikäli, siis mitään mikä poikkeaisi normaalista kaavasta. Meni ihan lunkisti kyllä ja samalla suhtautumisella tääki kierto vaikka hommasinkin nyt oikein täsmäpommi arsenaalin vitamiineja.:ROFLMAO:
Miehelle omat monivitamiinit ja mulle omat, sit miehelle L-karnitiinia ja yhteiseksi magnesiumit ja vahvat deet.:D
Tossa miesten vitamiinissa on reilusti sitä L-arginiinia ja muuta, niin siksi ostin sitä sille. Noi magnesiumit ja deet on pureskeltavia/murskattavia, joten sekotan ne sille smoothieen. Niin ja ostin itelleni vadelmanlehteä, mulla on siitä hyviä kokemuksia ennestään. Helpottaa mulla kuukautisia ja tasottaa myös pms oireita:LOL: Noiden lisäksi siinä on alkaloidia joka vaikuttaa positiivisesti kohdun ja munasarjojen toimintaan ennen raskautta. Raskauden aikana sitä ei suositella ennen rv36 nautittavaksi, juuri siksi että stimuloi kohtua. Rv36 eteenpäin 2 kuppia päivässä.
Niin ja greippiä jatkan koska se on toiminu toivotusti. Että kohti hemmetin terveellistä elämää ainakin.:ROFLMAO::ROFLMAO:

26.12.2017

Viipulainen........2/26-31...yk6
Nadine88...........19/28-31....yk3
Möörtsi..............30/30........yk1
Tänttähäärää....8/23-29......ya 10/16
Kiira29...............24/28-31......yk5
Viii......................18/30-34......yk3
Nelliida..............17/28-30....yk6
Fritang...............24/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......26/24-34...yk10
Vuuti...................5/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........45/31?......yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo15
Nadine88............dpo2

Oletan nyt sen oviksen olleen jouluaattona aamulla. Jos ny ovis jostain syystä tuleeki myöhemmin nii muokkaan sit uudelleen.

Ainaki sä oot @viipulainen tehny kaikkes :ROFLMAO:

On: mun mielestä kn oli tänää kiinteämpi ja ylempänä. Valkovuotoa tosin tulee reilusti, eli ei kuivasta kaudesta tietoakaan. Sen takia viel vähän kyttään josko ovis ei ollukaa. Tissit tuntuu jollain tavalla oudoilta/kipeiltä. Ekassa kierrossa mulla kipeyty nännit ja viime kierrossa ei mitään. Lämmöt myös pysyy alhaalla mikä on outoa, toki oltiin 2 yötä pois kotoa nii kai sekin voi vaikuttaa ku huoneenlämpö on erilainen.

Ei oo kyllä mitään menkkakipuja :eek:Tissit ei edelleenkään oo kipeet, alavatsaan ei satu, selkään ei satu.. Mitähän hittoa. Niin ja edelleen nippailee vasemmalta ja oikealta alavatsaa vuorotellen. Nyt oon kyllä ihmeissäni.. Huomiseksi ei oo r-testiä. Ootellaan nyt pari päivää näkyykö menkkoja vai ei.

Yhteistyössä