2 lihapullaa, vau. Meneekö koko ilta niitä nakerrellessa?Yritän tuhota toista annosta...nyt vuorossa on karjalanpaistista noukittuja porkkanoita ja sipulia sekä lientä, peruna, salaattia, 2 lihapullaa, kurkkusalaattia ja lanttulaatikkoa pari lusikallista.
Hyvä tyttöYritän tuhota toista annosta...nyt vuorossa on karjalanpaistista noukittuja porkkanoita ja sipulia sekä lientä, peruna, salaattia, 2 lihapullaa, kurkkusalaattia ja lanttulaatikkoa pari lusikallista.
On siinä muutaki nakerraltavvaa...*heittää lihapullalla*2 lihapullaa, vau. Meneekö koko ilta niitä nakerrellessa?
Hyvä tyttö
Kyllähän se maha vetäis, mutta ei kestä heikot polvetHarmi kun napa ei vedä rajattomasti
Nam, kiitti. Nakkaa toinenkin.On siinä muutaki nakerraltavvaa...*heittää lihapullalla*
Yritän tuhota toista annosta...nyt vuorossa on karjalanpaistista noukittuja porkkanoita ja sipulia sekä lientä, peruna, salaattia, 2 lihapullaa, kurkkusalaattia ja lanttulaatikkoa pari lusikallista.
aloin lukemaan tätä seinää ja oli pakko hymyillä ääneen kun tajusin, että kaikki ruokapäivitykset on meidän naisten kirjoittamia...röyh. Ollaan kuin joukko marttakerholaisia joulutunnelmissa.
Siinä on vissiin hyvä köllöttääKissa yrittää rakentaa pesää miun mahan päälle
Harmi kun napa ei vedä rajattomasti
NäköjäänSiinä on vissiin hyvä köllöttää
Meillä kissa murjottaa kun ei saa tappaa yhtä nelijalkaista jouluvierasta...makaa ja mököttää mun sängyllä koko ajan, eikä halunnut avata ees omaa lahjaansa.
Koiravieras vai ?Meillä kissa murjottaa kun ei saa tappaa yhtä nelijalkaista jouluvierasta...makaa ja mököttää mun sängyllä koko ajan, eikä halunnut avata ees omaa lahjaansa.
Joo sellanen musta isokorvanen pötkylä ja haukkuu aina sellasella vanhalla viskibassoukkeli äänellä kun näkee kissasta vilahuksenkaan...ja tuo on heti kynnet esillä, kaikki karvat pystyssä ja selkä köyryssä sylkemässä..ja kuulostaa samalta kuin se tyttö siitä manaaja leffasta.Koiravieras vai ?
Kissat osaa mököttää
Meillä kissat rupes nukkumaan,Minttu mussutti kinkkua.
Illalla saavat uusia leluja ja lisää lihatikkuja
Aika hurjaaJoo sellanen musta isokorvanen pötkylä ja haukkuu aina sellasella vanhalla viskibassoukkeli äänellä kun näkee kissasta vilahuksenkaan...ja tuo on heti kynnet esillä, kaikki karvat pystyssä ja selkä köyryssä sylkemässä..ja kuulostaa samalta kuin se tyttö siitä manaaja leffasta.
Mä olen ihavvarma että bestikset niistä vielä tulee...Aika hurjaa