Mariah se vaan laulaa luikauttaa tän joululaulun kuin vettä vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
Oi Jouluyöhän on laulu jossa lopuksi mennään korkealta ja kovaa ja yleisö odottaa aina että miten laulaja pärjää sen loppunousun kanssa.

No, Mariah Carey niittaa homman jo heti alkuun ja laulaa korkealta jo ekassa säkeistössä, ja puolivälistä lähtien hoilottaa ihan omissa sfääreissään.
Vaikka tuo on amerikkalaista imelyyttä, niin mä tykkään laulajista joilla riittää ääntä eikä tartte pelätä että kuuluu vaan pihinää. :thumbsup:
Kannattaa katsoa loppuun asti.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mariahin ääniala on harvinainen:), joka laulaja ei lurittele hallitusti viittä oktaavia. Eli hänelle kun tekee biisejä, niin ei tarvitse miettiä että joutuuko alkuperäistä transponoimaan hänelle.

Hyvin laulaa :)

Rauhallista joulua sinulle, Echo:)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mariahin ääniala on harvinainen:), joka laulaja ei lurittele hallitusti viittä oktaavia. Eli hänelle kun tekee biisejä, niin ei tarvitse miettiä että joutuuko alkuperäistä transponoimaan hänelle.

Hyvin laulaa :)

Rauhallista joulua sinulle, Echo:)
Juu, on kyllä maailman parhaimpia laulajia. Joskus olen katsonut videoita jossa se ylä-ääni-kimitys on jo tuskaista kuultavaa, mutta tuossa videossa sitä oli sopivasti.

Hyvää joulua sulle myös! :)

Oi Jouluyöhän on laulu jossa lopuksi mennään korkealta ja kovaa ja yleisö odottaa aina että miten laulaja pärjää sen loppunousun kanssa.

No, Mariah Carey niittaa homman jo heti alkuun ja laulaa korkealta jo ekassa säkeistössä, ja puolivälistä lähtien hoilottaa ihan omissa sfääreissään.
Vaikka tuo on amerikkalaista imelyyttä, niin mä tykkään laulajista joilla riittää ääntä eikä tartte pelätä että kuuluu vaan pihinää. (y)
Kannattaa katsoa loppuun asti.

Rauhallista Joulua Echolle ja perheelle!

Toi on Mariahilta ainoa viisu mitä jaksan kuunnella:)
Rauhaisaa Joulua sulle myös! :)

Juu, Mariahin laulut on niin siirappisia että ehkä vain jotkut jenkit pystyy niitä kuuntelemaan. :D

Yhteistyössä