Sain pakit. OMASTA mielestä huonosta syystä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tapasin naisen ensimmäistä kertaa Tinder-treffeillä Helsingin Kalliossa 3,5 kuukautta sitten. Valehtelisin, jos minusta hän ei olisi ollut fiksu, miellyttävä ja liberaalin oloinen ihminen. Yökylässä hän oli ensimmäistä kertaa noin kolmen viikon tapailun jälkeen, näimme toisiamme 3-4 kertaa viikossa ja heti suhteen alusta alkaen. Molemmat olemme kovin urheilullisia alle kolmikymppisiä työssäkäyviä ihmisiä.

Viime viikon perjantaina hän tuli yökylään luokseni. Keittiössä yhtäkkiä hän alkoi riisumaan mua intohimoisesti, ensimmäiseksi kauluspaita pois ja sitten hän laski chinoni alas. Hän luuli edestä katsoessaan, että minulla oli normaalit pienet miesten alushousut, mutta siirtäessään käsiään takapuolelleni hän tunsi ettei siellä ollut kangasta. Minulla oli jalassa tavalliset mustat miesten stringit. Hän on huumorintajuinen ja luuli vitsiksi.

Selitin ettei se ole läppä. Sanoin käyttäneeni usein miesten stringejä, viikottain useita kertoja esim. töissä, crossfittailessa, kotona. Selitin etten ollut kehdannut käyttää hänen edessään aiemmin kuin boksereita ja normaaleita alushousuja. Hän oli kiukkuinen asiasta ja sanoi, miksen ollut aiemmin kertonut. Hänestä miesten stringit ovat tällaisella urheilullisellakin miehellä ällöttävät ja epäseksikkäät. Lopuksi sanoi ettei tunne mua ja lähti pois. Tämän jälkeen pari asiallista puhelua ja sovinnollinen ero. Syy, koska käytän miesten stringejä. Ovat mukavat ja huomaamattomat jalasssa, sekä tunnen itseni niissä itseni seksikkääksi.

Onko kamalaa, jos mies käyttää stringejä? Oliko teidän mielestä ratkaisu oikea hänen osaltaan?
 
vierailija
Stringit miehellä on kamalat. Ratkaisu oli oikea. Jos nainen ei voi arvostaa sinua tai pitää sinun mieltymyksiäsi ällöinä, eipä siitä hyvää suhdetta pysty rakentamaan.
 
vierailija
Liberaalit naiset tykkäävät neekereistä ja muslimeista. Stringejä pitävät homot pidetään kavereina, niiden kanssa ei seurustella.

Kannattaa valita treffiseuraksi muille miehille kelpaamaton ylijäämäpala, niin silloin nainen ehkä katsoo sormien läpi tuollaista fetissiä.
 
vierailija
Aika paska nainen. Onneksi lähti :D
Itse käyttänyt miesten stringejä jo noin 15 vuotta.
Nykynen vaimokin valittelee ettei niistä tykkää, mutta silti minusta tykkää ja haluaa jopa välillä katsella minua stringeissä.
Miksi naisilla on vain oikeus käyttää stringejä? Parempia alushousuja ei trikoiden alle ole ja suoran puvun allakin ovat mahtavat.
Kyllä sieltä vielä joku avoimempa nainen löytyy.
 
vierailija
Ymmärrän ap:n ihmetyksen, mutta naisena ymmärrän myös heilan kannan. Stringit miehellä on jotenkin niin epämiehekkäät ja tosiaan jokin ihme bi/homopari viba on vahvana läsnä. Kun sen kerran tuntee niin vaikea on enää nähdä muuta!

Mieti onko ne stringit nyt niin tärkeät sinulle, koska monet naiset niitä jostain alitajuntaisesta syystä miehillä inhoaa! Olen pahoillani että olemme tällaisia sovinisteja.
 
vierailija
Ap ei ole ymmärtänyt, että naiset haluavat harrastaa seksiä aidon miehen kanssa.

Naismaisia miehiä suositaan vain ideologian tasolla silloin kun naiset käyvät feministien kokoontumisissa.

Se että moni mies luulee naisten kiihottuvan tasa-arvoisista sukupuolineutraaleista feministimiehistä on johtanut mm. sellaisiin ilmiöihin kuin ikisinkkuus (betamies ei käytännössä voi saada naista) ja maahanmuutto kehitysmaista (missä hyvin harva mies on feminismihenkinen ja siten he ovat hyvää parisuhdeainesta naisille, minkä vuoksi useimmat naiset kannattavat heidän houkuttelemistaan Suomeen).
 
Porvoostahan tämä aloitus on, mutta vastaan silti. Ei kannata seurustella niin pinnallisen ihmisen kanssa, jonka mielestä alushousujen mallilla on yhtään mitään merkitystä -- ellei sitten ole itsekin yhtä pinnallinen.
 

Yhteistyössä