vierailija
Mut valehtelet: sullahan oli vasta silmälääkäri ja alotettiin naltrexonilääkitys. Ei mitään yhteistä meillä.Katohan. Sinähän olet kuin mä.
Mut valehtelet: sullahan oli vasta silmälääkäri ja alotettiin naltrexonilääkitys. Ei mitään yhteistä meillä.Katohan. Sinähän olet kuin mä.
Tosta olis pitäny kuva ottaaMuuten ooteko koskaan katellu millaisia kuvioita tulee,kun märät jalanjäljet alkaa kuivumaan laatalla ?
Istuin pukuhuoneessa kuivattelemassa ja huomasin kun jalanjäljet alkoi pikku hiljaa kuivumaan.
Toinen alkoi näyttämään ensin kissalta,sitten joltain ötököltä,sitten pieneltä linnulta isolla pyrstöllä.
Toinen jälki näytti taas seisovalta vehkeeltä
Oli pallikin,sitten kuivuessaan kutistui ja pieneni ja pieneni
Eipäs tullu otettua kännykkää mukaan saunaanTosta olis pitäny kuva ottaa
En oo koskaan katsonu mut jos noin jänniä kuvioita tulee niin pitää ruveta katsomaan.
Lopeta Ellun kiusaaminen,toi on typerää & lapsellista touhua.Jokohan Elena tietää olleensa pelkkä laastari eräälle?
?Jokohan Elena tietää olleensa pelkkä laastari eräälle?
Ellu on nykyään mun naistyttöystävä.Jokohan Elena tietää olleensa pelkkä laastari eräälle?
Olin unohtanutKyllä mie tiiän. Ei tarvi selittää. Jolu muu tietää kans:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=71160&sid=df66e502e0f44b10546d5036568e4afd
https://www.letssingit.com/eppu-normaali-lyrics-vuonna-85-3lktv28Hitsi kun vaivaa ..kun en saa päähän onko neljän ruusun vai jonkun biisi joka soinu viime päivät radiossa tiuhaan.Päähän ei oo jääny muuta mieleen kun kohta "sanoja vaan" tai joku tollanen...googlasinkin mutta kun en tiedä biisin nimeä ja esittäjästäkään ihan varma...help me!
?Hitsi kun vaivaa ..kun en saa päähän onko neljän ruusun vai jonkun biisi joka soinu viime päivät radiossa tiuhaan.Päähän ei oo jääny muuta mieleen kun kohta "sanoja vaan" tai joku tollanen...googlasinkin mutta kun en tiedä biisin nimeä ja esittäjästäkään ihan varma...help me!
Sinä oletkin ainoa joka Ellua puolustaa.Ellu on nykyään mun naistyttöystävä.
Hoidahan vittuilut mun kauttani.
Tämä! Kiitti ! Tää melodia soinu päässä kun sanoja en muistanu.
Kolmas nainen on paljon parempi kuin 4 ryysyäTämä! Kiitti ! Tää melodia soinu päässä kun sanoja en muistanu.
Mikä sua vaivaa??Sinä oletkin ainoa joka Ellua puolustaa.