Mun tekis mieli juoda...punkkua ois mutta taas toisaalta tiiä viitinkö.Harmi kun ei ole glögiä, olis punaviiniä. Siksi ostin kun ajattelin glögin kanssa mixata, mutta glögi onkin loppu.
Sama pää kesät talvet.
Mun tekis mieli juoda...punkkua ois mutta taas toisaalta tiiä viitinkö.Harmi kun ei ole glögiä, olis punaviiniä. Siksi ostin kun ajattelin glögin kanssa mixata, mutta glögi onkin loppu.
Sama pää kesät talvet.
Mulla on hyllyssä punkkuu ja valkkarii ja sit joku pullo mistä en tiedä mitä se on...mutta en mä noita saa juotua ikinä.Jos avaan ja otan lasillisen niin loput menee hukkaan.Mun tekis mieli juoda...punkkua ois mutta taas toisaalta tiiä viitinkö.
Ei oo gÖlki kovin ihmeellistä.Voin olla ilmankin.Harmi kun ei ole glögiä, olis punaviiniä. Siksi ostin kun ajattelin glögin kanssa mixata, mutta glögi onkin loppu.
Sama pää kesät talvet.
Ota patterit dildosta, pärjäät yhden illan ilman värinöitäkin.Olisin viritelly valoja mutta tohon tarvitaan D paristoja.En sitten tajunnu paketista katsoa että tollasia tulee.En edes tajunnu että ne on paristoilla toimivat Huomenna siis niitä hakemaan.
Totta kai on, kun jätit SEN HEMMETIN laatikon lähettämättä ja laitoit hyllyyn.Mulla on hyllyssä punkkuu ja valkkarii ja sit joku pullo mistä en tiedä mitä se on...mutta en mä noita saa juotua ikinä.Jos avaan ja otan lasillisen niin loput menee hukkaan.
En ois tarjonnukaan.Ei oo gÖlki kovin ihmeellistä.Voin olla ilmankin.
Mää lähetin sen Oot vaan juonu ne kaikki heti etkä muistaTotta kai on, kun jätit SEN HEMMETIN laatikon lähettämättä ja laitoit hyllyyn.
Pitkä mutta vääränlainenEn ois tarjonnukaan.
Mulla on pitkä muisti.
KATINKONTIT ON.Pitkä mutta vääränlainen
Ota patterit dildosta, pärjäät yhden illan ilman värinöitäkin.
Tikulla silmään joka vanhoja muisteleeKATINKONTIT ON.
Tuo on ihana biisu
Niin on.Tuo on ihana biisu
uuuu ollaanpa sitä nyt jäätävän kovia.Tinkulla silmään joka mattoja puistelee
Rättis voisi ottaa susta esimerkkiä.Vähän aikaa sitten alkoi silmät luppasee kiinni. Sitten muistin pyykin koneessa. Nyt ne on laitettu kuivumaan.