Näyttää todella lupaavalta minkä merkkisiä testejä sul on?Jännät paikat. Viime kerralla mulla oli kemiallinen raskaus mut nyt viivat hiukan vahvistuu.. tää oon niin pelottavaa vaikka tätä mä halusinkin. tänään kp 29/32-35.
Näyttää todella lupaavalta minkä merkkisiä testejä sul on?Jännät paikat. Viime kerralla mulla oli kemiallinen raskaus mut nyt viivat hiukan vahvistuu.. tää oon niin pelottavaa vaikka tätä mä halusinkin. tänään kp 29/32-35.
Siis ei vain hiukan vaan todella hienosti vahvistuupi!Jännät paikat. Viime kerralla mulla oli kemiallinen raskaus mut nyt viivat hiukan vahvistuu.. tää oon niin pelottavaa vaikka tätä mä halusinkin. tänään kp 29/32-35.
Ihan on hyvät, tuostahan se taas tuplaantuu ja taas seuraava arvo tuplaantuu. Eli about ylihuomenna pitäis arvon olla liki 200 ja siitä parisen päivää niin n.400 jne.Rfsu! Vannoin aikasemmin pc testeihin mutta nyt tulin siihen tulokseen et nää rfsu:n on parempia kävin verikokeessa ja mun hcg oli 86 (nyt pitäis arvon olla 3-426, kun oviksesta 2vko) joten kyl se tuonne viitearvoihin menee, mut silti jännittää et onks ne nyt liian matala aina mä oon niin skeptinen..
Mulla ovis kipuilee monena päivänä ja näin varsinkin ekassa luomukierrossa. Sen takia aattelin ens kiertoon testit tilata niin sais sen oikean päivän kii.Selkeästi viivat vahvistunu @emilyyh!
Tein huvikseni ovistestin kun ne sopivasti tuli postissa aamulla ja ihan selkeä viiva tuli. Oon nyt vähän ymmälläni että mitäs nää monta päivää kestäneet menkkakivut sitten on kun ei kai ovis kipuile kuitenkaan niin pitkään, vai..?
Luulin, että kierukan poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto, mut ehkä ne olikin sit oikeat menkat jos nyt kerta on sit ovis.
One steppejä oon käyttäny kahessa kierrossa ja siis pitää olla joko yhtä vahvat tai vahvemmat kuin kontrolli viiva.Luin netistä että se toinen viiva pitäis olla vahvempi kuin kontrolliviiva, että en nyt tiedä onko se sit plussa vai ei.. one step testi siis, onko kokemusta?
Kiitos, täytyy kokeilla testailla huomenna. Tilasin myös clearbluen testejä huomiseksi niin kokeilen niillä kans.One steppejä oon käyttäny kahessa kierrossa ja siis pitää olla joko yhtä vahvat tai vahvemmat kuin kontrolli viiva.
Siinä kohti jos tulee selkeiden negojen jälkeen vaikka yhtä vahvat, niin se on plussa ja pitäis lakata testaamaasta. Aika haitari tosin voi sit olla todellisen ovuloinnin tapahtumiseen kaikkea 12 tunnista 78 tuntiin. Siksi jos testailet vielä, voi viiva vielä jopa voimistua kontrollia vahvemmaksi tai olla myös huomenna selkeä nega. Eli ei muuta kuin tallettamaan tänään ja parina päivänä eteenpäin.
Nä oli pregcheckejä. Tänään ymmärsin myös mitä nä viivanpaikat on, kun tietyssä valossa se näkyi. Ei siinä kyllä muuta edes hyvällä mielikuvituksella näe. Oireet muutenkin nolla@pikkutakkutukka Mitä testejä? Toivotaan että muuttuisi plussaksi vielä.
Minäkin tilasin taas ovistestejä. Ja kahdenlaisia raskaustestejä Ovistestien pitäisi riittää nyt ainakin 4 kiertoa, raskaustestien kohdalla riippuu omasta mielenhallinnasta
Mäkin ostin jo eilen greippimehua varuiks. Viel ei oo menkkoja näkyny. Enkä kyl herännyt päänsärkyyn niinku AINA menkkojen aamunaVoi ei, mullekin tulee testit siis vasta torstaina... En tiennytkään ettei posti tuo kirjeitä tiistaisin. Harmi. Mutta toisaalta, nyt on aivan sellainen olo että menkat alkaa ihan kohta. Kp on tänään 30/30-34. Henkisesti oon jo valmistautunut uuteen kiertoon.