The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo mun käsittääkseni se on just sellasta ällömakeeta karkille maistuvaa mikä kuitenkin nousee kuuppaan ja mun tapauksessa pikavauhilla jopa...:D

Oon mä joskus käynyt jossain tuhmuriliikkeessä mutta en täällä missä nyt asun, en kehannut kun aattelin että joku tuttu näkee.:notworthy::oops:
mutta siis oon joskus käynynnynnynnännä...
Mulla on jo valmiiksi hyvinhyvinhyvin paheksuttavaa levotonta oloa joten siihen nähden en tarttis kun vettä:notworthy:... Mutta mä nyt haluisin tän orastavan kröhän hitoksiin mikä jo "kivasti" tuntuu ylähengitysteissä..luultavimmin ei tartte kuin korkkia nuuskuttaa niin jo pöhisee(y):D...


Mutta. Inkiväärin hakuun nyt ainakin :), tilulii vaan!
 
Oon mä joskus käynyt jossain tuhmuriliikkeessä mutta en täällä missä nyt asun, en kehannut kun aattelin että joku tuttu näkee.:notworthy::oops:
mutta siis oon joskus käynynnynnynnännä...
Rööperi- leffassakin kun Sjööperi perusti ropnoliikkeensä niin ei senkään ovi käynyt, mutta kun hoksasi postimyynnin huomaamattomissa paketeissa niin johan alkoi kassakone kilistä.

Niin, en minäkään koskaan viinakaup... ööh siis pitkäripaisessa käy ja jos joskus käyn niin se on konjakkia ihan vaan mummolle lääkkeeksi.
 
Hellou ketjukamulit. Joulukuu.
Onko teillä jouluvaloja sisällä tai ulkona tai muuta jouluun viittaavaa? Itte laitoin eilen valotähden keittiön ikkunaan. Teinin huoneessa on sellanen miniminikuusi missä valot ja pari muuta valojuttua laittoi seinilleen.
Tuikkuja polttelen tänään.
Joulutähti on jo makkarin ikkunassa yläkerrassa...joulukuusta tuskin tulee tänä vuonna kun aatoks tänne tulee kylään sellanen mustanpuhuva makkarapötkylä joka aivan varmasti kaatais kuusen pitkin pituuttaan ja käyttäis sitä hammastikkuna sen jälkeen.:cautious::love:
 
Joulutähti on jo makkarin ikkunassa yläkerrassa...joulukuusta tuskin tulee tänä vuonna kun aatoks tänne tulee kylään sellanen mustanpuhuva makkarapötkylä joka aivan varmasti kaatais kuusen pitkin pituuttaan ja käyttäis sitä hammastikkuna sen jälkeen.:cautious::love:
Kutsu kylään mielummin semmoinen palstoilla haukuttu "kilttimies".
Joulukuusta hammastikkuna käyttävän luulis olevan jo liiankin jännä "jännämies"?
 
Kutsu kylään mielummin semmoinen palstoilla haukuttu "kilttimies".
Joulukuusta hammastikkuna käyttävän luulis olevan jo liiankin jännä "jännämies"?
Eiii kun toi on sellanen neljällä tassulla joka paikkaan mennä touhottava läähättäjä joka aina välillä muistaa käydä pesemässä naaman (yleensä just sen jälkeen kun olen pessyt edelliset nuolemiset pois) ja sitten taas jatkaa matkaansa onnellisena!:love:
Sattuneesta syystä mun kissa ja koira eivät siitä kaverista kyllä välittäis yhtään...ainakaan elävänä.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hellou ketjukamulit. Joulukuu.
Onko teillä jouluvaloja sisällä tai ulkona tai muuta jouluun viittaavaa? Itte laitoin eilen valotähden keittiön ikkunaan. Teinin huoneessa on sellanen miniminikuusi missä valot ja pari muuta valojuttua laittoi seinilleen.
Tuikkuja polttelen tänään.
Moikka :)
Meillä on 5 pientä joulutonttua koristeena,pieni helmivaloasetelma kulhossa. Lähempänä joulua laitan ikkunoihin kuviokoristeet & pöydälle tai lattialle pienen tekokuusen.Isoja valoja ulos tai sisään ei laiteta
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä