Se on taas se aika vuodesta kun Radio Aalto terrorisoi joululauluilla. Eikä mitään muuta soiteta :(

Hutkás Biehtár

Aktiivinen jäsen
29.03.2017
863
144
43
Muuten hyvä kanava on ja pysyy taas kiinni viime vuoden malliin. Vuonna 2015 kanava oli parhaimmillaan, jouluäklötysten soittamista vältettiin, ja silloin Nova oli se jota ei voinut kuunnella tästä samasta syystä. Nyt se puolestaan on nro 1.

Palataan sitten taas asiaan kun joulu on förbi (y)

Ja juu, juu. Tiedetään että on makuasia, mutta näillä mennään :whistle:

Hyvää joulun odotusta p-loskakeleistä huolimatta itsekullekin säädylle :)

Minä en kuuntele radiota lainkaan. Näin vältyn epämieluisalta musiikilta ja ennen kaikkea niiltä myötähäpeää aiheuttavilta paskanjauhailta aka juontajilta.

Hyi hitto mitä eläkeläis paska kanavia kuuntelet!
On vain yksi oikea kanava eli hitmix.

Hah, kuule sä olet sitten jotain 3/4 -eläkeläinen itse nuoresta iästäsi huolimatta :ROFLMAO:

Tuo ei kuulu kai kuin isommissa kaupungeissa, mutta netistä sain tuntumaa siihen. Varmaan 70-80% väh oli samoja artisteja kuin noilla mun kuuntelemilla. Kuului esim Sia, Tuisku, Rihanna, Haddaway, Diana King, Bruno M. jne

Ja se yksi ärsyttävä eläkeläisjuontaja Ari Hursti onneksi siirtyi sun Hitmixillesi Aallolta, sehän on tosi surkea ja huonolla huumorilla varustettu.

Ja pikkaisen virallista infoa samalla sulle ihan omilta sivuiltaan.

Aallon ydinkohderyhmää ovat nykyisin 25–44-vuotiaat, jonka kuuntelijat ovat suurimmaksi osaksi kaupunkilaisia.

Ihan samoin Novan ydinkohderyhmää ovat nykyisin 25–44-vuotiaat.

Eli jos meidän ikäryhmä on sulle ns. eläkeläisiä, niin taidat olla vielä ala-asteella?:whistle:

Yhteistyössä