pissan haju vaatteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
Onko ihan normaalia että jos poika pissaa housuun niin jonkin ajan kuluessa housut alkavat haista todella voimakkaalle, jos jollakin on kani tai marsu niin hajua voi verrata niiden pissan hajuun mikä tulee kun siivoaa häkkiä.

Siis ainahan pissaiset vaatteet alkaa haista pahalle! Mä ainkin vaihdan housut samoin tein jos näin käy. Päivän päätteeks pistän sitten koneen pyöriin kun joskus niitä vahinkoja tulee useampia!

kyllä ne allaa haiseen. Ja jos joutuu pitämään pesemättä jonkuaikaa niin haisee ne vaikka pesee.

Mä olen hajun saanu pois ku olen pessy 60 asteessa hieman vajaalla koneella ja kakskertaa peräkkäin.

No niin miekin vaihdan mutta ne vaatteet alkavat haista jo pesua odotellessa, aamulla pojalla 2v. pääsi pissa housuun ja nyt siitä kolme tuntia ja haisee ihan kauhealle.... Siis ihan niin paljin että koko kylppari haisee, onko siis normaalia??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:38 Mie kirjoitti:
No niin miekin vaihdan mutta ne vaatteet alkavat haista jo pesua odotellessa, aamulla pojalla 2v. pääsi pissa housuun ja nyt siitä kolme tuntia ja haisee ihan kauhealle.... Siis ihan niin paljin että koko kylppari haisee, onko siis normaalia??

on

Jätä pissaiset housut väljästi kuivamaan ja odottamaan 60°c pesua. Jos olet käyttänyt alhaisempia pesulämpötiloja, niin aina housujen kastuessa piintynyt haju puskee kuiduista läpi.
Alhaisessa pesulämpötilassa kannattaa käyttää etikkaa huuhteluaineena. Neutralisoi pissanhajut.
Jos kuivaaminen ei innosta, varaa esim. kannellinen ämpäri, laita kylmää vettä puolillensa ja pari desiä etikkaa. Heitä pissaiset housut likoamaan ja odottamaan pesua.

Väkevä pissanhaju voi kertoa liian vähäisestä veden juomisesta.

product_standard_gallseife-fin_wd_fw_rt.jpg
4008455463117.jpg

Yhteistyössä