Kyllä noilla pimppikarvoilla taitaa olla jokin tehtävä silti vaikka aika turhilta ja ärsyttäviltä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tuntuukin... Minulla on sellaiset paksut, kiharat ja karkeat oranssit jouhet, kuin hevosella.
Poistin ne hiljattain kuumavahalla ja olo on kyllä loistava (mieskin on erittäin ihastunut) mutta jos käyn pissalla niin virtsa suihkuaa ihan joka suuntaan. Ennen se valui suoraa alaspäin..nyt lentää reisillekin. Jouhet näyttivät sille oikean suunnan.

Jos pieraisen (sorry) niin ääni on kimakka trumpetintörähdys. Ennen oli ihan pieni suhahdus tai ei mitään ääntä. Eli peräaukon ympärillä karvavat kasvat hiljensivät äänen, loistokeksintö!

Muuta en ole vielä huomannut kuin ehkä sen, että alushousut eivät tunnu niin hyviltä enää, tuntuvat pyrkivän koko ajan pehvanväliin. Ennen ei mennyt koko ajan.

Jatkan havaintojen keräämistä.
Aion kyllä pysyä jonkin aikaa karvattomana mutta kyllä tässä huomaa, että kaikki ei ole kuin ennen!
 
vierailija
Miten paksu pöheikkö pitää ihmisellä olla että se vaikuttaa mihinkään ääniin vaimentavasti tai pissan suuntiin?
Normaali luonnollinen alapään karvoitus.

Tuossa pissan valumisessa pätevät ihan fysiikan lait. Jos nestettä liruttaa avoinaisesta letkun päästä tai avohanasta (jollaisia oli ennenvanhaan, niin se lentelee holtittomasti. Sen takia käytetään suuttimia, että nestesuihkusta saadaan hallitun tasainen. Karvat ajat tuon suuttimen asian.
 
vierailija
Kai ne pierutörähtelyt voi olla voimakkaampia, kun ei ole karvaa... Karva kankkujen välissä kierrättää ilmaa paremmin, jolloin vako siellä ei hiostu yhtä helposti. Mikäli kaikki karvat on poistettu, on iho ihoa vasten, jolloin hiostumista aiheutuu enemmäin, ja tiiviimmät paikat muodostavat voimakkaamman paineaallon, ja voimakkaamman pörähdyksen. Meillä on kaikilla tietty jonkin verran eroja anatomiassa, joten lienee luonnollista, ettei efekti ole yhtä voimakas kaikilla. :X3:;)
 
Sori vaan, m1es. Mut aina kun puhut jotain seksiin tai sukupuolijuttuihin viittaavaa niin osaat tehdä sen jollain tapaa ällöllä tavalla. Menet rajojen yli, liian pitkälle.

Kyllä mä pervoa puhetta miehillä siedän mut sulla on joku ongelma.
Ei sinun tuota alapeukkua tarvitse pahoitella. Et ole ainoa, joka pitää huumorintajuani vinksahtaneena - mutta koska olen melkoisen immuuni ympäristön mielipiteille, en tunne tarvetta muuttua :cool:
 
Ihmisellä on evoluution myötä nykyisin tarpeetonta karvoitusta, ainakin vaatteiden keksimisen jälkeen.

Mutta jos häpykarvoilla on mystisiä äänenvaimennusvaikutuksia niin mulla menee anatomian ja fysiikan luennot uusiksi.

Mutta jos näin on ja tietysti näin on koska palstalla näin sanotaan niin alan oitis rakentamaan häpykarvoilla akustoitua studiota.
Siit tuleekin ihan kirjaimellisesti semmoinen "pimp my studio".
 
  • Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä