Kuka on käynyt alapään vahauksessa/sokeroinnissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puolimakaavassa asennosssa jalat levällään. Ei ole noloa. En muista aikaa. Olisko ollut n. 20min.
Kiinnostas itteenikin ihan hirveesti, mutta mitenkähän kallista ja ennenkaikkea kuin kivuliasta se on?
Mä olen monesti aatellut mennä ja teetättää sen mutta se kipu homma aristuttaa, kerran olin jo varannut sen vuosia sitten mutta tulikin pupu pöksyyn ja peruin koko jutun.:unsure:

Kiinnostas itteenikin ihan hirveesti, mutta mitenkähän kallista ja ennenkaikkea kuin kivuliasta se on?
Aika kallista. Pari kertaa käynyt eläissäni. N. 75-90€.
Riippuu siitä miten hyvin kestää kipua. Brassivahauksessa ei revitä kovasti. Vaha on aika kuumaa.
Sokerivahauksessa repiminen koskee. Mukamas olevinaan hellävaraista. :cautious:
Jos joskus vielä poistatan kosmetologilla niin se on brassi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aika kallista. Pari kertaa käynyt eläissäni. N. 75-90€.
Riippuu siitä miten hyvin kestää kipua. Brassivahauksessa ei revitä kovasti. Vaha on aika kuumaa.
Sokerivahauksessa repiminen koskee. Mukamas olevinaan hellävaraista. :cautious:
Jos joskus vielä poistatan kosmetologilla niin se on brassi.
Toi brassi muakin kiinnostais enemmän kuin sokerivahaus..mulla on äkilliseen kipuun alhanen kipukynnys eli just johonkin tollaseen kipuun..pitkäaikasta särkyä taas kestän ihan hyvin...silti vaikka se sätkyilyks meniskin niin kiinnostais kyllä, eikä toi hinta nyt ihan hirvee oo kun aattelee miten kiva lopputulos voi olla :)

• Tykkää
Reactions: Softy
Toi brassi muakin kiinnostais enemmän kuin sokerivahaus..mulla on äkilliseen kipuun alhanen kipukynnys eli just johonkin tollaseen kipuun..pitkäaikasta särkyä taas kestän ihan hyvin...silti vaikka se sätkyilyks meniskin niin kiinnostais kyllä, eikä toi hinta nyt ihan hirvee oo kun aattelee miten kiva lopputulos voi olla :)
Ei kai se hirvee hinta ole. Mutta tuskin mulla siihen on koskaan varaa. Höylällä saa karvat pois. :D

• Tykkää
Reactions: Elena777

Brassi on tyyli ja sokerointi metodi. Sokeroinnilla tai vahalla voi molemmilla tehdä brassin tai hollywoodin.

Termistö kuntoon.

No sattuuko se? Ei kummemmin. Se sattuu enemmän mielessä kun sitä ajattelee, kuin itse se toimenpide.

Yhteistyössä