T
TyttöC91
Vieras
Olen seurustellut 3 kuukautta ja korvia myöten pihkassa. Kaikki miesystävässäni vaikuttaa hyvältä ja yhteisestä tulevaisuudesta tulee koko ajan haaveiltua. Itse olen 26-vuotias, mies 30v. Hän on hyvässä työssä ja aina ollut eteenpäinmenevä ihminen. Opiskellut tai ollut töissä, yleensä molempia.
Se mikä arveluttaa on hänen huumemyönteisyytensä. Hän mm. kannattaa kannabiksen laillistamista (ihan hyvin perustellut sen). Itse ei käytä huumeita juurikaan (omien sanojen mukaan), mutta kertoo että opiskeluaikoina tuli kokeiltua melkeinpä kaikkea. Nykyään saattaa polttaa kannabista jossain spesiaalioloissa, kenties jotain rankempaakin ottaa, pääosin pysyy tosin viineissä ja oluissa.
Niin, kysynkin, että pitäisikö olla huolissaan?
Se mikä arveluttaa on hänen huumemyönteisyytensä. Hän mm. kannattaa kannabiksen laillistamista (ihan hyvin perustellut sen). Itse ei käytä huumeita juurikaan (omien sanojen mukaan), mutta kertoo että opiskeluaikoina tuli kokeiltua melkeinpä kaikkea. Nykyään saattaa polttaa kannabista jossain spesiaalioloissa, kenties jotain rankempaakin ottaa, pääosin pysyy tosin viineissä ja oluissa.
Niin, kysynkin, että pitäisikö olla huolissaan?