The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Soitan palokunnan sammuttamaan ne!
:X3:
:oops:...jajajaja poliisit ja armeija ja asvalttimiehet jajaja:geek:...muttamutta mulla on täällä omasta takaa tosi pätevänkätevää brankkaria kaksin kappalein:love:...tosin nöy hätä, nuo kaks lyhtyä kynttilöineen on nätisti ja turvallisesti tuonne laitettunna :)

...muttamutta jotenkin tuntuu siltä että saattais olla vaikka unikuvat nyt kohdillaan:rolleyes:...
 
No toi on kans yks lumoavuus:love:...kynttilän valossa oleilu...

Tai joku rakovalkea:love:..no ihan tavisperusnotskikin:love:...tai kun laittaa tulet takkaan tai pannuhuoneeseen tai...:oops:

Voiskin muuten laittaa lyhtyihin..!*vilahtaa samantein*
Täällä palaa tuikkuja, kyllä se tunnelmaa tuo.
Eilen "otin ne käyttöön" taas pitkästä aikaa. :rolleyes:
 
Määpäs tuoksun yltäpäältä vaniljalta:rolleyes:*rutistaa hiuksiaan pyyhkeeseen*...!

Se on silleesti että mäpä taijan seurata Rättistä ja...kiesussentään*ufopääkkönen*!!!..siis otan mallia...no ei toikaan nyt....Rättiksen vika on nyt se että mulla on huomenna töissä mukana juoksumunat ja - porkkanat(y)*lähti keittiöön munille...munia keittämään*
 
Määpäs tuoksun yltäpäältä vaniljalta:rolleyes:*rutistaa hiuksiaan pyyhkeeseen*...!

Se on silleesti että mäpä taijan seurata Rättistä ja...kiesussentään*ufopääkkönen*!!!..siis otan mallia...no ei toikaan nyt....Rättiksen vika on nyt se että mulla on huomenna töissä mukana juoksumunat ja - porkkanat(y)*lähti keittiöön munille...munia keittämään*
Määpä tuoksun kookokselta hah hah haa!!
 
Määpäs tuoksun yltäpäältä vaniljalta:rolleyes:*rutistaa hiuksiaan pyyhkeeseen*...!

Se on silleesti että mäpä taijan seurata Rättistä ja...kiesussentään*ufopääkkönen*!!!..siis otan mallia...no ei toikaan nyt....Rättiksen vika on nyt se että mulla on huomenna töissä mukana juoksumunat ja - porkkanat(y)*lähti keittiöön munille...munia keittämään*
Niih,sitä alkoi täälläkin munat himottamaan :D:rolleyes::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä