Softy
Mullakin on.Niin taas..mulla oo muuta kuin pannu ja toisilla sitä on kaikenmaailman hienoudet
Mullakin on.Niin taas..mulla oo muuta kuin pannu ja toisilla sitä on kaikenmaailman hienoudet
Ennoo ihavvarma mutta aivan kun mun edellistä viestiäni ois hivenen muokattu uuteen uskoon
Juo teetäNo en ala jos mun pitää oboykin vaihtaa.Sit en ala.Toivottavasti tää on vaan väliaikaista.
Oboyssa ei oo maitoo, paitsi annospusseissa.No en ala jos mun pitää oboykin vaihtaa.Sit en ala.Toivottavasti tää on vaan väliaikaista.
Niinpä tietennii niinpä tietenniiMullakin on.
Mä olen kans hurjan kiltti enkä tee tuhmuuksia.Nääh mä olen niin kiltti etten tee mitään tuhmuuksia
Vai kiltti. Entäs se yks kerta kun iskit munas pöydälle?Mä olen kans hurjan kiltti enkä tee tuhmuuksia.
Mut se kyl johtuu ihan olosuhteiden pakosta.
Jee!Oboyssa ei oo maitoo, paitsi annospusseissa.
Nii. Milloin tarjoutuu pienikin mahdollisuus tuhmelointiin niin mä käytän sen heti!Vai kiltti. Entäs se yks kerta kun iskit munas pöydälle?
Pistä villasukat jalkaan ja lapaset käsiinJalat ja kädet on kylmät.
Lämpimään suihkuun tai saunaan.Jalat ja kädet on kylmät.
Se oli tuiterissa, eikö ollukki?Vai kiltti. Entäs se yks kerta kun iskit munas pöydälle?
Tumput käessä eì voi palstailla.Pistä villasukat jalkaan ja lapaset käsiin
Tuon vois tehä.Lämpimään suihkuun tai saunaan.
Toivottavasti on desifioinu sen pöydänSe oli tuiterissa, eikö ollukki?
Ei ollut.Se oli tuiterissa, eikö ollukki?
No, juo puol pulloo konjakkia niin ei paleleTumput käessä eì voi palstailla.
Ei ole mitään alkoholia. Mä voin vuorotellen läppästä käden tissin päälle.No, juo puol pulloo konjakkia niin ei palele
Kyllä mua tee lämmittää pitkän hetken....ja kahvikin lämmittää ihan sytämessä saakkaNiin ja tee ei lämmitä kuin hetken mutta lämmin kaakao jättää lämpimän olon pidemmäksi aikaa.
Mene kuumaan suihkuunJalat ja kädet on kylmät.