Ai niin sellasii niitä,pitääpä kai koittaa vaikka kuulostaa epäilyttävältäKasvisjuomaan siis,kaurajuoma,mantelijuoma,kookosjuoma,soijajuoma joskus. Onha nuita vaikka kuinka paljon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin sellasii niitä,pitääpä kai koittaa vaikka kuulostaa epäilyttävältäKasvisjuomaan siis,kaurajuoma,mantelijuoma,kookosjuoma,soijajuoma joskus. Onha nuita vaikka kuinka paljon
Haistappa paska.Jos olet noin laiska ja tyhmä, niin sitten ei auta kuin kärsiä. Mutta säästä muut kitinältäsi. Kiitos.
ehän mä oo mitään ees tehnyPilii olis kiva juu imee mut pili ei oo nyt saatavilla
NO NIIN ELLU! SUN VIKA!![]()
Oatly ikaffe kaurajuoma on hyvää.Ai niin sellasii niitä,pitääpä kai koittaa vaikka kuulostaa epäilyttävältämanteli hyi,kaura jos rupee jylisee vatsassa,kookosjuoma ei kuulosta kovin hyvältä.
Oatly ikaffe kaurajuoma on hyvää.
Ei kai kaikissa ole.eiks kaakaojauheessakin ole laktoosia? Voiko se tinku sitäkään juua?![]()
Kipase ostaa noita meren eläviä. katkarapuja simpukoita ja kalojakin monen nimisiäHaistappa paska.
On muuten kauheeta josmilloin tekiskin mieli tehdä tuhmiajasyntiä niin ei siihen yksin pysty.ehän mä oo mitään ees tehny...vielä
![]()
eiks kaakaojauheessakin ole laktoosia? Voiko se tinku sitäkään juua?![]()
Nääh mä olen niin kiltti etten tee mitään tuhmuuksiaOn muuten kauheeta josmilloin tekiskin mieli tehdä tuhmiajasyntiä niin ei siihen yksin pysty.
Vähemmästäkin harmittaa.
mokkamasteri tai se kapselikone käyntiin, on täällä semmoset vaikken niitä tuotoksia ite juokkaan.Entä jos ne haluaa sitä kahvia?![]()
Nääh mä olen niin kiltti etten tee mitään tuhmuuksia![]()
Nii no emmä juo kaakaota joten sillähän kysyin kun en tiiäEi oo kaikissa,tuoteseloste kannattaa lukee.
Seli seli..Nääh mä olen niin kiltti etten tee mitään tuhmuuksia![]()
ONKO?! NÖYYYYYYYYYYYYeiks kaakaojauheessakin ole laktoosia? Voiko se tinku sitäkään juua?![]()
Niin taas..mulla oo muuta kuin pannumokkamasteri tai se kapselikone käyntiin, on täällä semmoset vaikken niitä tuotoksia ite juokkaan.
Joo, mutta ei kuulema kaikissa...onko sinun, ken tietää.....kysy Keniiltä!!!ONKO?! NÖYYYYYYYYYYYY![]()
ONKO?! NÖYYYYYYYYYYYY![]()