@Iiduliinu kyllähän tuo haalealta plussalta mun silmään näyttää! Koska ajattelit testata uusiksi? Ootko kokeillut digillä?
Moikka! Testasin tänään uusiks apteekin ultralla ja apteq testillä. Molempiin tuli mielestäni haamu. En uskalla vielä digillä kun nyt on menossa kp 20/25. Jännäksi käy@Iiduliinu kyllähän tuo haalealta plussalta mun silmään näyttää! Koska ajattelit testata uusiksi? Ootko kokeillut digillä?
Tää on siis mun eka kunnollinen kierto pillereiden jälkeen. Saas nähdä. Toivotaan, että nyt tärppää. Isot peukut on kaikille pystyssä! Mä ilmottelen viimeistään viikon päästä, että kuinka kävi.@Iiduliinu nyt vaan seuraamaan vahvistuuko viivat, ei ne ainakaan viivanpaikkoja ole mä sain pari kk sit digillä raskaana 1-2 -ilouutisen, kun liuskat ei vielä näyttäneet mitään.
Tosin nyt sitten taas ollaan täällä kuumeilijoissa Toivottavasti meille muillekin kävisi pian niin onnellisesti kuin sinulle!
Tiäkkö mulla tuli ekana mieleen et oisko sun ovis ollukki oikeesti vasta kp11?Nyt ei oma kuuppa enää jaksa yksin pohtia ja googlailla vauvan kiilto silmissä. Pudottakaa mut ny puusta, pliis.
Eli:
kp6 ovis+ 36.4 (voi olla että ovis+ oli jo kp5, lämpöjen perusteella)
kp7 37,6 dpo0?
kp8 37,5 dpo1
kp9 37,8 dpo2
kp10 37,6 dpo3
kp11 37,1 dpo4
kp12 ? dpo5
kp13 37,4 dpo6
kp14 37,7 dpo7
kp15 37,7 dpo8
kp16 37,5 dpo9
kp17 37,4 dpo10 (alkoi illalla tuhruvuoto veskireisuilla)
kp18 37,5 dpo11/kp1? (Menkat alkoi)
kp19 37,4 dpo12/kp2? (menkat)
kp20 37,6 dpo13/kp3? (tuhrua veskireissuilla)
Oon jo 30v eikä elämäni historian aikana ole kiertopäivät päättyneet lukemaan 17!!keväästä alkaen kierto ollut 24-26, sitä ennen koko ikäni 26-28. Negan kerkesin testailee kyllä tuossa ennen vuotoa ja nyt tänään, sofin onestepillä 25miu/ml aamupissoista, tosin öisinkin heräilen 1-2 kertaa veskiin, liekö sillä sit vaikutusta.
Viime kierto oli eka jossa lämpöjä mittailin, joten niihinkään vielä luottamista, mutta viimekierrossa menkkojen eka päivä oli lämpö vielä 37,2, mutta tokana vuotopäivänä putos 36,7 ja kolmantena oli enää 36,4.. nyt ei ole pudonnu, mitä lie sit tarkottaakaa.. Dpo.ihin nähden menkat alkoi kai ajallaan?? mutta että kiertopäivä 18/24-26 olis jo kp1?. Missään vaiheessa ei ole kyllä mitää raskausoireita ollu tai ainakaa mitää mihin olisin kiinnittänyt huomiota. Normaalisti on voimakkaat pms tissit, raivarit ja "supistukset" ennen menkkoja, mutta ei ollu niitäkään.. Tänään vasta alkanu alavatsan turvotus, "polttelu/kirvely" ja tissien lievä "tuikkiminen" kun menkat meni jo.. Oon täs koittanu psyykkailla itteeni siihen että uuteen kiertoon, mutta, onko järkeä edes kuvitella vielä testaamista ns.24/24 ? esikoisesta en muista et olis ollu mitää ylimääräsiä vuotoja, enkä ees muista millon plussasin (muistikuva et rv6+? tajusin vasta tehä) ja toisesta vuotelin miten sattuu koko raskausajan. Siitä en muista myöskään millon tajusin edes testiä tehä, nyt ku on yk 4 niin jotenki tiedostaa ja kyttää "oireita" joite ei edes ole.
Oliski niin.. tikut käytössä jo.. muutama päivä jäi välistä. Alotin jo kp 4 ku oli ovisoireet, mut kp 5 jäi välistä kiireiden takia. Lämmöt on aamu lämpöjä, hymynaamat ilta/yöpanoja ja ympyröidyt aat aamupanoja. Jotain jääny kyl kirjaamattakki. http://aijaa.com/kwHOgSTiäkkö mulla tuli ekana mieleen et oisko sun ovis ollukki oikeesti vasta kp11?
Sillon nuo ajattelemasi menkat on voinu olla jotain kiinnittymiseen liittyvää. Eli testaahan nyt vielä kuitenkin, varmistus nyt kuitenkin olis omalle päälle helpottavaa.
Mutta sit taas jos ei mitään näy, niin ehkä vois kokeilla niitä ovistikkujakin ja seurata lämpöjä siinä samassa.