Metsästäjät vainoavat Katariina Souria

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja isäsi sai silti olla metsästysseuran jäsen.. vaikka hänen mailla ei saanut metsästää. Mielenkiitoista... outoa jopa. Aika useassa seurassa se ehdoton ehto jäsenyydelle. Ei sellaista henkilöä seuraan niin haluta joka valmis kyllä muiden mailla metsästämään mutta omaa maataan ei anna metsästykseen (ja ahmii itse oikeuden myös metsästää siellä). Ei kauhean reilu meno teilläpäin
Ei mun isä kuulunut mihinkään metsästysseuraan eikä ikinä metsästänyt. En tiedä mistä teet ihme oletuksia koko ajan. Varmasti on paljon fiksujakin metsästäjiä. mutta meilläpäin eivät olleet. Eivätkä noudattaneet sääntöjä.

vierailija
Ei mun isä kuulunut mihinkään metsästysseuraan eikä ikinä metsästänyt. En tiedä mistä teet ihme oletuksia koko ajan. Varmasti on paljon fiksujakin metsästäjiä. mutta meilläpäin eivät olleet. Eivätkä noudattaneet sääntöjä.
Ei ne ole koskaan fiksuja :mad:

Jatkuvasti rikotaan lakia, yleisesti harrastetaan esim salakaatoja, laittomia patruunoita, pimeämetsästystä

päätön kuuluu siihen :poop:porukkaan

vierailija
En kohtele häntä mitenkään, koska emme tunne, emmekä ole koskaan tavanneet. Tuossa poseerauksessa ei ollut mitään väärää, kyllä nainen voi vartaloaan esitellä olematta "huora" - kuvat olivat/ovat mielen piristystä meille miehille, siitä kiitos.
Tuntemillani parilla homolla en ole havainnut naisvihaa - mutta ilmeisesti halusitkin vain nimitellä.
Teille miehille? :ROFLMAO:
Vittu teitä kyr*ällä ajattelijoita on helppo jymäyttää! :LOL:

vierailija
Teille miehille? :ROFLMAO:
Vittu teitä kyr*ällä ajattelijoita on helppo jymäyttää! :LOL:
telaketjulesbo. ET TAASKAAN YMMÄRRÄ :LOL:

Miten se vähäpukeinen timmimimmi muka jymäyttää?

Ei, hän suo iloa ja nautintoa meille, jotka ymmärretään upean naiskauneuden perään.

sori vaan, siilitukkasi ja ryhävalaan vartalosi ei kiinnosta meitä ollenkaan

matuja kyllä. hoida ne kiitos. eivätpä sitten ehdi levittämään rauhanuskontoaan teräksen välityksellä kylkiimme ja selkiimme(y)

vierailija
telaketjulesbo. ET TAASKAAN YMMÄRRÄ :LOL:

Miten se vähäpukeinen timmimimmi muka jymäyttää?

Ei, hän suo iloa ja nautintoa meille, jotka ymmärretään upean naiskauneuden perään.

sori vaan, siilitukkasi ja ryhävalaan vartalosi ei kiinnosta meitä ollenkaan

matuja kyllä. hoida ne kiitos. eivätpä sitten ehdi levittämään rauhanuskontoaan teräksen välityksellä kylkiimme ja selkiimme(y)
No jo on horinaa. :poop:
Skitsofreenikko?

Tunnen nuo Sipoon kulmakunnat ja syksyiset hirvijahdit. Ajomiehet kalikkoineen huutaa ja mäiskää talojen nurkilla ja meneppä sanomaan, niin tulee, ett Kyss Fit...
Sourin vuodatus on ihan paikallaan.
Jos metsästäjät eksyy vääriin paikkoihin tai ampuu väärään suuntaan niin siin tehdään kuin muissakin rikoksissa.
Soitto poliisille ja homma loppuu siihen.
Aseiden kans väärissä paikoissa asiattomasti heiluminen ja hengenvaaran aiheuttaminen kun on kumminkin vielä poliisin prioriteettilistalla jokseenkin kärkisijalla.
Täs mun nurkillanikin on saatu useampikin partio hetkessä paikalle vesipyssynkin vuoksi.

vierailija
Jos metsästäjät eksyy vääriin paikkoihin tai ampuu väärään suuntaan niin siin tehdään kuin muissakin rikoksissa.
Soitto poliisille ja homma loppuu siihen.
Aseiden kans väärissä paikoissa asiattomasti heiluminen ja hengenvaaran aiheuttaminen kun on kumminkin vielä poliisin prioriteettilistalla jokseenkin kärkisijalla.
Täs mun nurkillanikin on saatu useampikin partio hetkessä paikalle vesipyssynkin vuoksi.
Älä unta nää

Nää tussaripellet on kaikista pahimpia uhkailijoita jos niitten laittomiin touhuihin puututaan

kyssf*ttanin lisäksi voi kuulua vaikka "olishan se ikävää jos sun talosi palaisi"

vierailija
Tiedätkö ihan varmaksi vai tuuletatko huuliasi.

Älä vaivaudu vastaamaan. Tää oli retorinen kysymys.
Äläpä käskytä, juoppo!

Tiedän kyllä varmaksi. Asun niiden sikojen alueella ja paukkeen keskellä. Olen käräyttänyt kerran rikoksesta, omaisuuttani tuhottiin öiseen aikaan:mad: ja varoittamatta

Sinulla btw se viskipullo ei kauaa ehdi tuulettumaan :LOL:

Äläpä käskytä, juoppo!

Tiedän kyllä varmaksi. Asun niiden sikojen alueella ja paukkeen keskellä. Olen käräyttänyt kerran rikoksesta, omaisuuttani tuhottiin öiseen aikaan:mad: ja varoittamatta

Sinulla btw se viskipullo ei kauaa ehdi tuulettumaan :LOL:
Mun juomiani on vaan jallu tai olut.
Sä et tiedä edes sitä.

Ja samalla tietämättömyydellä puhut poliisin suhtautumisesta aserikoksiin.

Lepakot saa takaisin ullakolle jos vintti on tarpeeksi pimeä. Joten älä vahingossakaan sytytä valoa.

vierailija
Mun juomiani on vaan jallu tai olut.
Sä et tiedä edes sitä.
Ketä kiinnostaa sun tarkka juomamieltymykses, narsisti? Kaikki kuitenkin tietää sut rapajuopoksi

Ja samalla tietämättömyydellä puhut poliisin suhtautumisesta aserikoksiin.
Missä kohtaa oon puhunut poliisin suhtautumisesta mihinkään, juoppo?

Lepakot saa takaisin ullakolle jos vintti on tarpeeksi pimeä. Joten älä vahingossakaan sytytä valoa.
Maksaasi et enää saa takaisin ikinä, juoppo. Se on pitsiä nyt, sorry Harry, itsehän teit valintasi

No onhan nyt taas.
Katariina on sen ikäinen ihminen, että luulisi ymmärtävän/oppineen, että vittuiluun vastataan usein vittuilulla.

Toisaalta, aika herkkähipiäisiä neitejä taitavat nuo uhkauksia laittaneet metsästäjätkin olleet, kun noin hermostuivat. Jos yhtään olisi ollut älliä, olisivat vain kohteliaasti pahoitelleet ja toivoneet, että jatkossa häiriötä on vähemmän. Näin katariina olisi ollut tyytyväinen ja metsästäjien maine olisi miinusten sijaan saanut plussapusteitä herrasmiesmäisyydestä.

Yhteistyössä