The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ellu! Hyi sinua.
Routamisua ei saa kiusata kun ei hänkään kiusaa ketään.

Menehän nyt sinne nurkkaan ja toivottavasti sinun nurkkasi on nurkkakomennusten vuoksi puoliksikin niin hyvin varusteltu kuin minun.
*ufopääkkönen*
Ensinnäkin. Mä nii-in tiiän että Ellunen ei ensinnäkään pääse minnekään nurkkapaikkaan asti koska puolivälissä matkaa humpsahtaa kompuroiden nurin olkkarin mattoon ja sieltä tokkeentuessaan kupsauttaa pääkkösensä uudestaan siihen pahamaineiseen vessan oveen joten...ehkä kannattaa hänen kohdaltaan unohtaa moinen juttu (y)


Ja toisekseen. Luuletko sie ihan tosissastosissas että tuo kofeiiniöveritäytteinenduracellpupunen pysyis siellä nurkassa, mitäkähähtäh että luuletkonää vai pitääkö tässä uhkailla kepillä*melkein uhkailee*:unsure::barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
*ufopääkkönen*
Ensinnäkin. Mä nii-in tiiän että Ellunen ei ensinnäkään pääse minnekään nurkkapaikkaan asti koska puolivälissä matkaa humpsahtaa kompuroiden nurin olkkarin mattoon ja sieltä tokkeentuessaan kupsauttaa pääkkösensä uudestaan siihen pahamaineiseen vessan oveen joten...ehkä kannattaa hänen kohdaltaan unohtaa moinen juttu (y)


Ja toisekseen. Luuletko sie ihan tosissastosissas että tuo kofeiiniöveritäytteinenduracellpupunen pysyis siellä nurkassa, mitäkähähtäh että luuletkonää vai pitääkö tässä uhkailla kepillä*melkein uhkailee*:unsure::barefoot:...
Mä oon jo puolivälissä matkaa kipittämässä karkuun nurkkakomennukselta! *kipittää ja hekottaa mennessään*:LOL:
 
Ai ni. Terkkuset saunan lempeistä löylyistä ja rentoutumisen hetkestä:love:...

..mikä aika teukkasalamana vaihtuikin iltawilleröisiin ja triplallisiin draamankaaritilanteisiin joita menen vielä tässä siloittelemaan sen minkä kyvyiltäni voin...


Ja sitten pureudun hetkeks työjuttuihin:notworthy: ennenkuin laitan tämän pääkkösen tyynyhyn jotta aamulla saan herätä karmeenhehkeenä unipöwwösenä(y)...mörkiäinenkin säikähtää aamukajon aikana ja palauttaa sukkelavikkelästi, mikäli nyt erehtyis ylipäätänsä kaappausta suunnittelemaankaan:D


Eli sitten kun sulla lupsii simmuset niin - hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
 
No mut ilmankos sinua sattuu.
Itte itteäni lainaan, mut...
Ei se ollut hauskaksi tarkoitettu.

Katsos... milloin sinä sanot törmänneesi oveen niin lääkäri ei semmoista kauaa usko.
Minun tapauksessani milloin ovet on väärässä paikassa niin lääkärikin sen uskoo. Se kun on yleensä aina totta.

Pidän sinusta pikkuinen. Älä koskaan sano olevasi tyhjäpää tai tunne itseäsi sellaiseksi. Mä olen aina oikeassa ja tiedän, että sinussa on ainesta.
 
Itte itteäni lainaan, mut...
Ei se ollut hauskaksi tarkoitettu.

Katsos... milloin sinä sanot törmänneesi oveen niin lääkäri ei semmoista kauaa usko.
Minun tapauksessani milloin ovet on väärässä paikassa niin lääkärikin sen uskoo. Se kun on yleensä aina totta.

Pidän sinusta pikkuinen. Älä koskaan sano olevasi tyhjäpää tai tunne itseäsi sellaiseksi. Mä olen aina oikeassa ja tiedän, että sinussa on ainesta.
Niin tuo on toki totta, mutta mä todellakin törmäsin silloin oveen...kahdella eri kertaa...ensimmäisellä kerralla vessan ja toisella kerralla laivalla hytin oveen, mutta molemmilla kerroilla ymmärsin olla tarpeeksi kohtelias ja pahoitella (niille oville) onneksi tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
Softy
Joskus 6n aikaan ja joo joo sää heräsit jo viieltä pirteänä ja kauniina kuin rinsessa ruusunen:love::love:, etkä tukka takussa..poikittain maaten sängyllä, pää lattialla reunan yli roikkuen ja muutenkaan ihan ulalla tästä maalimasta niinku minä...tiietään tiietään:notworthy::cautious::oops::barefoot:
Heräsin samaan aikaan. :D
Pirteydestä ny tiedä mutta tukka pöwwöllä.
Parisängyssä ei voi retkottaa reunan yli. On sen verta tilaa. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä