Miksi miehet eivät kouluta peniksiään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi kun kysyin niin pikku vekkuli ei halunnut antaa kouluttaa itseään.

258180AA00000578-0-image-m-58_1423493895607.jpg

Aivan älyttömästi alapäähän liittyviä herjauksia ja halventamista tämän palstan naisilla. Pistää miettimään ihan uuden kerran, että millaisia nämä suomalaiset naiset todellisuudessa ovat.

Aivan älyttömästi alapäähän liittyviä herjauksia ja halventamista tämän palstan naisilla. Pistää miettimään ihan uuden kerran, että millaisia nämä suomalaiset naiset todellisuudessa ovat.
Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma? Miehet loivat minut tällaiseksi, se oli heidän tahtonsa. Miehet nimenomaan tärkeissä kasvuvaiheissa kohtelivat minua seksuaalisena objektina vaurioittaen minua joten turha inistä nyt. Saitte mitä halusitte, olen ihan omin pikku kätösinne tehty luomus.

Se on se yks ruma ja ylipainoinen telaketjulesbo joka yksin on kaikkien miesvihaviestien takana

Niin ruma ettei kelpaa lesboillekaan. Siksi on katkera ja elämäänsä tympääntynyt

Difference-between-a-walrus-and-a-lesbian-dirty-adult-meme1.jpg

:LOL::LOL::LOL:

Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma? Miehet loivat minut tällaiseksi, se oli heidän tahtonsa. Miehet nimenomaan tärkeissä kasvuvaiheissa kohtelivat minua seksuaalisena objektina vaurioittaen minua joten turha inistä nyt. Saitte mitä halusitte, olen ihan omin pikku kätösinne tehty luomus.
Miten eroat romanienvihaajasta ja neekereidenvihaajasta? Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?

Mitä oikein sekoilet, ei kukaan ole niin väittänytkään. Et sanonut miten eroat romanienvihaajista tai neekereidenvihaajista, ilmeisesti siksi, koska ymmärsit itsekin olevasi väärässä.
Onko sinusta oikein vihata romaneja ja/tai neekereitä omien kokemusten perusteella? Entä miehiä?
Kirjoitit: Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?
Todellakin viha on oikeutettua silloin kun ko. ihmiset ovat kohdelleet väärin. Se ei suinkaan tarkoita, että heitä pitäisi alkaa hakkaamaan, raiskaamaan tai tappamaan. Viha on tunne, ei teko.

Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma?

Onko ihan jokainen mies maailmassa tehnyt sinulle pahaa ? Tuskin.

Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella... ...

Tunnustat siis avoimesti olevasi rasisti

Kirjoitit: Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?
Todellakin viha on oikeutettua silloin kun ko. ihmiset ovat kohdelleet väärin. Se ei suinkaan tarkoita, että heitä pitäisi alkaa hakkaamaan, raiskaamaan tai tappamaan. Viha on tunne, ei teko.
Viha on sanoja ja tekoja. Tässä ketjussa olet jo ensin mainittuja käyttänyt, nyt valitettavasti odotetaan enää vain, että saat kerättyä rohkeutta niihin tekoihin. Olet misandrinen aikapommi.

"Niin makaa kuin petaa"852

Yhteistyössä