V
vierailija
Vieras
Penikset vetävät miehiä miten tahtovat kuin kouluttamattomat eläimet. Jos koira oppii olemaan hyppimättä ja vetämättä niin miksi penis ei opi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma? Miehet loivat minut tällaiseksi, se oli heidän tahtonsa. Miehet nimenomaan tärkeissä kasvuvaiheissa kohtelivat minua seksuaalisena objektina vaurioittaen minua joten turha inistä nyt. Saitte mitä halusitte, olen ihan omin pikku kätösinne tehty luomus.Aivan älyttömästi alapäähän liittyviä herjauksia ja halventamista tämän palstan naisilla. Pistää miettimään ihan uuden kerran, että millaisia nämä suomalaiset naiset todellisuudessa ovat.
Aivan älyttömästi alapäähän liittyviä herjauksia ja halventamista tämän palstan naisilla. Pistää miettimään ihan uuden kerran, että millaisia nämä suomalaiset naiset todellisuudessa ovat.
Miten eroat romanienvihaajasta ja neekereidenvihaajasta? Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma? Miehet loivat minut tällaiseksi, se oli heidän tahtonsa. Miehet nimenomaan tärkeissä kasvuvaiheissa kohtelivat minua seksuaalisena objektina vaurioittaen minua joten turha inistä nyt. Saitte mitä halusitte, olen ihan omin pikku kätösinne tehty luomus.
Mitä sekoilet, en raiskaa miehiä.Miten eroat romanienvihaajasta ja neekereidenvihaajasta? Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?
Se on se yks ruma ja ylipainoinen telaketjulesbo joka yksin on kaikkien miesvihaviestien takana
Niin ruma ettei kelpaa lesboillekaan. Siksi on katkera ja elämäänsä tympääntynyt
![]()
![]()
Voi sinua raukkaa, miksi luulet, että miehet olisivat ahdistelleet jos näyttäisin tuolta? Ei, miehet iskevät viattomimman kimppuun, näytän tältä.
![]()
Kateellisen nillitystä
Me kaikki kyllä tiedämme, että kaltaisesi lesbomiesvihaaja ei ole nähnyt tuollaisia naisia kuin märissä unissaan.
Mitä oikein sekoilet, ei kukaan ole niin väittänytkään. Et sanonut miten eroat romanienvihaajista tai neekereidenvihaajista, ilmeisesti siksi, koska ymmärsit itsekin olevasi väärässä.Mitä sekoilet, en raiskaa miehiä.
Anteeksi, en tiennyt, että olit 12-vuotias.Kateellisen nillitystä![]()
Kirjoitit: Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?Mitä oikein sekoilet, ei kukaan ole niin väittänytkään. Et sanonut miten eroat romanienvihaajista tai neekereidenvihaajista, ilmeisesti siksi, koska ymmärsit itsekin olevasi väärässä.
Onko sinusta oikein vihata romaneja ja/tai neekereitä omien kokemusten perusteella? Entä miehiä?
Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma?
Penikset vetävät miehiä miten tahtovat kuin kouluttamattomat eläimet. Jos koira oppii olemaan hyppimättä ja vetämättä niin miksi penis ei opi?
kyllä kikkeli osaa käyttäytyä, jos haluaa.
Viha on sanoja ja tekoja. Tässä ketjussa olet jo ensin mainittuja käyttänyt, nyt valitettavasti odotetaan enää vain, että saat kerättyä rohkeutta niihin tekoihin. Olet misandrinen aikapommi.Kirjoitit: Onko oikein vihata ja raiskata naisia, jos omat kokemukset naisista ovat huonoja?
Todellakin viha on oikeutettua silloin kun ko. ihmiset ovat kohdelleet väärin. Se ei suinkaan tarkoita, että heitä pitäisi alkaa hakkaamaan, raiskaamaan tai tappamaan. Viha on tunne, ei teko.
"Niin makaa kuin petaa"852Olen suomalaisten miesten huonon kohtelun takia traumatisoitunut miesvihaaja, en yritä peitellä sitä mitenkään, miksi se on sinulle ongelma? Miehet loivat minut tällaiseksi, se oli heidän tahtonsa. Miehet nimenomaan tärkeissä kasvuvaiheissa kohtelivat minua seksuaalisena objektina vaurioittaen minua joten turha inistä nyt. Saitte mitä halusitte, olen ihan omin pikku kätösinne tehty luomus.
kyllä kikkeli osaa käyttäytyä, jos haluaa.
Yritän kyllä kouluttaa päivittäin. Pitänee lisäaktivoitua, jotta ap olisi tyytyväinen(/tyydyttynyt?).
Ei kaikki naiset kuitenkaan. Älä yleistä.Aivan älyttömästi alapäähän liittyviä herjauksia ja halventamista tämän palstan naisilla. Pistää miettimään ihan uuden kerran, että millaisia nämä suomalaiset naiset todellisuudessa ovat.