@Nelliida joo onhan se hyvä kun oviksen tuntee. Tosiaan esikoisen syntymän jälkeen hävisi kuukautiskivut, mutta tilalle tuli nämä oviskivut. Pitää kai se luonnon pitää joku kipubalanssi yllä.
Toivotaan että siellä olis "lempeämmät" kipuilut tällä kertaa. Karseeta kramppailla jos tarvis olla samaan aikaan sosiaalinenkin.
@Untuva79 :n tilannetta itsekkin mietin. Toivon edelleen kaiken edenneen toivotusti.
@Fritang tervetuloa mukaan!
Siellä on kyllä haastavampi tilanne ja takana pettymyksiäkin kovasti.
Toivottavasti nyt tällä kertaa tulisi plussa joka pitäisi pintansa.
@Iiduliinu hmmm...nuo sinisen sävyiset on mun mielestä vähän haastavia sikäli, että kuviin se haalea sininen meinaa näyttää harmaalta. Harmaa on siis yleensä vain viivanpaikka, mutta tuo on silti jotenkin tosi selkeä viiva joten mun henkilökohtaiset viivalasini sanoo että tuo on haamu.
Millon ajattelit testata uudelleen?
Oviskrampit laantui. Johan ne 5h ehtikin aikamoisia olla. Onneksi yleensäkkin se irtoamisesta johtuva kramppailu kestää vain 6h korkeintaan minulla.
Talletuksia saatu vielä tehtyä ja kohta teen vielä sen toisen tikutuksen pantatummasta lirusta.
Oikeesti, tää touhu on aivan päätöntä sanokaa mun sanoneen. Tuskin milloinkaan muutoin elämässä pissa on yhtä arvossaan kuin vauvaa yrittäessä.
Mutta oma veikkaus on, että huomisesta lähtien viimeistään alkaa viiva haalistua/kadota. Oletan myös huomisen aamulämmön olevan matalampi. Jostain syystä netissä on kahta kantaa noista lämmöistä.
Yksi sanoo että lämpö tippuu ennen ja toinen sanoo että jälkeen.
Itselläni se yleensä on tipahtanut oviksen jälkeen päiväksi ja alkanut siitä nopeasti nousta.
Kiva vielä tässä kun lapsilla on syysloma, eikä ole miehen töiden vuoksi mitään reissua luvassa. Mähän ehdin velloa mielikuvitusoireiden kanssa kokonaisen viikon ja se ei kyllä oo hyvä.