Purkka pois hiuksista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Margariinilla!! Ilmeisesti jo pari päivää pehkon uumenissa muhinut purkkaköntti liukeni suht vaivattomasti kun hieroin sitä margariinin kanssa kanssa pikkuhiljaa pienemmäksi ja pienemmäksi. Sitten kastelin hiukset ja pesin Fairylla (koska luin netistä että myös se toimisi purkkaan), mutta siinä vaiheessa itse purkka oli jo häipynyt eli normaali shampoopesukin olisi varmaan toiminut. Sinne katosi, ihan itkuitta ja repimättä! Varmaan siis voi, margariini, öljy, mikä vain jääkaapista löytyvä rasva on kokeilemisen arvoinen.

Hei,kiva tietää! Siitä on vuosia kun oon purkkaa jonkun hiuksista joutunu poistaa,mutta tulevaisuudesta kun ei koskaan tiedä.. Mä oon tähän mennessä käyttäny jääpalaa (tai lunta tai pakastemarjoja tms jäistä). Eli oon jäädyttäny purkan jolloin se kovettuu ja "rapistuu" eli sen voi murentaa irti hiuksista.

• Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Puukko, kirves, vesuri, miekka, katana, sapeli, partaveitsi, tikari, sirppi, stiletti, viidakkoveitsi, säilä, lapinleuku, katkaisupihdit, papukaijapihdit, voimapihdit, painepesuri, vesitykki, liekinheitin, sytkäri, ruohonleikkuri, raivaussaha, puimuri.

yms.

Ensin hierotaan reilusti margariinia hiuksiin ja pienen odottelun jälkeen fairia perään. Purkka irtoaa ilman repimistä hierovin liikkein. Lopuksi huuhtelu ja shamppoolla pesu. Toimii!!

Kun tänään purkka omiin hiuksiin takertui, olin jo epätoivon partaalla että pitääkös nää hiukset leikata, mutta löysin tämän viestiketjun ja näin sanan 'margariini'. Enempää empimättä otin köntin margariinia kumpaankin käteen ja aloin hinkata purkkakohtaa. Kun hiukset oli liukkaat, rasvaiset ja niin, aikas sutjakkaasti se purkka lähti sieltä hiuksien välistä hiljalleen :) sitten vaan suihkussa käymään ja purkasta ei tietoakaan :)

Mä muistin purkan kohdalta vain jäädyttämisen. Mutta että rasvakin toimii, uusi tieto. :) Kivempi keino, kuin jäädyttäminen.

En ole vielä kohdannut purkkaa, joka meidän hiuksiin olisi tarttunut. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. :)

Rasva on kiva aine, sillä saa pois myös pihkan.

Myös hiustenhoitoaine toimii. Laitat vaan siihen purkkaan reilusti hoitoainetta ja annat vaikuttaa. Purkka sulaa hiljalleen pois ja hiuksrt on helppo irrottaa siitä esim kamman avulla.

Yhteistyössä