V
vierailija
Vieras
Tänäänkin kun tulin kotiin harrastuksesta (2krt/vko 1.5h/krt), nuorempi oli huutanut yli puoli tuntia suoraa huutoa (1,5v), kumpikaan ei ollut syönyt iltapalaa. Ei mitään iltahommia tehty. Kello oli puol 8, jolloin normi iltana on vain iltasatu lukematta. Mies tietää rytmin, ja tietää miten tärkeää mulle saada lapset ajoissa nukkumaan, jotta saan muutaman tunnin omaa rauhaa illassa. Pienempää ei ollut saanut syömään, isommalle ei ollut antanut vielä. Oli niin hermo kireällä ja jotain möykkäsi kun tulin kotiin. Vanhempi itki, kun isi tiuskii. Hoidin lapset nukkumaan ilman suurempia kiukkuja enää.
Ja kyllä, minä yritän antaa isälle ja lapsille omaa aikaa. Enkä puutu pieniin puutoksiin, mutta eihän tää voi olla tottakaan. Mitä mä ton kanssa teen? Voinko/ uskallanko lähteä harrastukseen ilman pelkoa ainaisesta huudosta ja asioiden tekemättä jättämisestä. Toi 2krt/vko on ainut aika, mitä mulla ilman lapsia. Hoidan kaiken muun, joka ikisiä yöheräilyitä myöten (joita joka yö). Ja kehtas vielä illan päätteeksi valittaa, kun ei saa nukuttua, kun nuorempi ei vieläkään nuku öitä ja tulee joka yö viereen jossain vaiheessa. Ihan tosi, en saa minäkään...
Ja kyllä, minä yritän antaa isälle ja lapsille omaa aikaa. Enkä puutu pieniin puutoksiin, mutta eihän tää voi olla tottakaan. Mitä mä ton kanssa teen? Voinko/ uskallanko lähteä harrastukseen ilman pelkoa ainaisesta huudosta ja asioiden tekemättä jättämisestä. Toi 2krt/vko on ainut aika, mitä mulla ilman lapsia. Hoidan kaiken muun, joka ikisiä yöheräilyitä myöten (joita joka yö). Ja kehtas vielä illan päätteeksi valittaa, kun ei saa nukuttua, kun nuorempi ei vieläkään nuku öitä ja tulee joka yö viereen jossain vaiheessa. Ihan tosi, en saa minäkään...