Raskaustestissä viiva vaaleni. Kesken tais mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei hyvältä näytä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei hyvältä näytä

Vieras
Monta testiä tehtynä
Eli testinä pc ja cb
Eka testi dpo 18 keskivahva viiva
Toka testi dpo 20 digi näytti ,raskaana 1-2
Kolmas testi dpo 22 vahva viiva
Neljäs testi dpo 24, digi raskaana 2-3
Viides testi dpo 27 selvästi vaaleampi viiva

Eikös tuo viivan haalistuminen tarkoita, että alkio ei enää jatka kasvuaan kun hcg arvo laskee kun viiva haalistunut?
Raskaus pitäisi nyt olla siis 5+5
Tässä vaiheessa tuskin vielä on niin korkea hcg taso, että testi ei pystyisi sitä lukemaan kunnolla ja siksi näyttäisi vaaleampaa viivaa.

Jaa... no, sanoisinpa, että pc:t on mulla tähän asti näytteet oleksuttavasti oikein. Ovat tummentuneet, kun raskaus on edennyt omalla kokemuksella. Ovatko kaikki noi normi tikkutestit siis olleet pc testejä? Jos osa tikuista on ollu cb testejä, niin silloinhan viivojen vahvuutta ei voi vertailla keskenään.

Minulla on kyllä kokemusta siitä, että raskaustesti on ensin näyttänyt vahvempaa plussaa, ja muutaman päivän kuluttua väkevämmästä pissasta viivaa on hädin tuskin näkynyt. Tällöin kyseessä oli tosin DAVID testi, joihin en enää luota melkeinpä yhtään. :cautious:

Minä itse olen saanut noilla samoilla viikoilla pc testistä tummemman viivan kuin kontrolli, mutta me kaikki olemme erilaisia raskaudet mukaanlukien... (y)

Jottei kaikki DAVID testit saa nyt huonoa mainetta, niin sen verran vielä, että vaikka DAVID raskaustestit ovat surkeita, niin DAVID ovulaatiotestit vaikuttaisivat toimivan paremmin kuin muut ovulaatiotestit! Ne näyttävät selvästi ja hyvin. Kun DAVID näytti selkeän ovisplussan, RFSU:n "ovisplussa" oli hädin tuskin puolet kontrolliviivasta. :cautious:

Jaa... no, sanoisinpa, että pc:t on mulla tähän asti näytteet oleksuttavasti oikein. Ovat tummentuneet, kun raskaus on edennyt omalla kokemuksella. Ovatko kaikki noi normi tikkutestit siis olleet pc testejä? Jos osa tikuista on ollu cb testejä, niin silloinhan viivojen vahvuutta ei voi vertailla keskenään.

Minulla on kyllä kokemusta siitä, että raskaustesti on ensin näyttänyt vahvempaa plussaa, ja muutaman päivän kuluttua väkevämmästä pissasta viivaa on hädin tuskin näkynyt. Tällöin kyseessä oli tosin DAVID testi, joihin en enää luota melkeinpä yhtään. :cautious:

Minä itse olen saanut noilla samoilla viikoilla pc testistä tummemman viivan kuin kontrolli, mutta me kaikki olemme erilaisia raskaudet mukaanlukien... (y)

Kaikki siis ollu pc viivatestejä ja sit cb ollu digitestejä.

XLtxrP

Mun mielestä toi vika näyttäis siltä, että toi kontrolliviiva on muutenkin vaalempi ja erilainen kuin muissa, niin en täysin pitäis sitä vertailukelpoisena. Mun mielestä asiat vois silti olla vielä ihan "hyvin", jos siis raskautta toivot. :) Hae uus testi, ja testaile lähiaikoina uudestaan. Voithan sä pyytää terveysasemalta, jos voi ottaa verestä sen hcg:n parina päivänä, niin näkee onko se nousussa, vai laskussa. (y)

Enemmän ku toiveissa olisi raskaus :) Mulle on tehty alkionsiirto.
Hcg on mitattu dpo 19 ja oli oli viitearvoja sisällä, mut alatasolla.
Uuteen hcg mittauksen en onnistu nyt menee.

En sit tehnyt uusi testejä vaan odotin ja kävin ultrassa lääkärin ohjeen mukaan.
Iloinen yllätys oli, että alkio vastasi rv ja sykekkin näkyi.
Olen onnellinen

Mulla on tällä hetkellä sama tilanne.. viikko sitten tehty testi näyttää tummempaa viivaa kuin tämän aamun.. pitäisi olla rv 6+2 tänään. Huomenna on yksityisellä varhaisraskauden ultra. Olen menettänyt toivoni onnistuneeseen raskauteen, huomenna saan vastauksia :(

Noniin, tosiaan eilen kirjottelin tuosta, että raskaustesti näytti haaleampaa viivaa kuin viikko sitten tehdyssä. Kävin yksityisella ultrassa ja siellä sikiö möllötti menemään sykkeineen päivineen. Lääkäri oli sitä mieltä, että noita testejä ei missään nimessä tule tehdä, sillä ne eivät ole millään asteella luotettavia kertomaan raskauden kulusta ja aiheuttaa näin ollen vain harmia. Eli tällä kertaa kaikki hyvin vaikka testit laittoi mut keskeytyneen raskauden uskoon.

Noniin, tosiaan eilen kirjottelin tuosta, että raskaustesti näytti haaleampaa viivaa kuin viikko sitten tehdyssä. Kävin yksityisella ultrassa ja siellä sikiö möllötti menemään sykkeineen päivineen. Lääkäri oli sitä mieltä, että noita testejä ei missään nimessä tule tehdä, sillä ne eivät ole millään asteella luotettavia kertomaan raskauden kulusta ja aiheuttaa näin ollen vain harmia. Eli tällä kertaa kaikki hyvin vaikka testit laittoi mut keskeytyneen raskauden uskoon.
Ihania uutisia, onnea ap! Nyt vain keskityt kaikessa rauhassa jouluunne ja yhdessäoloon, tasaat sykettä ja nautit elosta. Asiat menevät juuri niin kuin on tarkoituskin.
Hyvää joulua ja vielä parempaa uuttavuotta! :)

Uusimmat

Yhteistyössä