Voi vee sun kanssa. Suomessa ollaan siitä onnellisessa asemassa, että jokaisella on oikeus peruskouluun. Ei myöskään ole kalliita lukukausimaksuja lukioissa, ammattikouluissa, ammattikorkeakouluissa tai yliopistoissa. Katsos kun ne lukukausimaksut hoidetaan meidän maksamilla veroilla. Suomessa on kenellä tahansa mahdollisuus opiskella itselleen korkeakoulututkinto eikä vain rikkailla.
Kyllä toki voisi olla vanhusten olot paremmat, mutta huonomminkin voisi olla. Toinen vaihtoehto kun voisi olla, että yhteiskunta ei rakentaisi palvelukoteja kuin rikkaille vanhuksille joilla on varaa maksaa koko hoito itse. Moni vanhus kun on palvelukodissa kunnan maksamalla palvelusetelillä jonka jälkeen itse maksettava osuus on huomattavasti pienempi kuin jos maksaisi hoidon kokonaan itse.
Totuus on se, että suurin osa Suomen verovaroista menee kuitenkin ihan koulutukseen, terveydenhuoltoon jne. Eikä todellakaan niin, että suurin osa menee juopoille ja maahanmuuttajille.
Muuta jo muualle niin ei tarvitse vinkua kuinka paskaa kaikki Suomessa on. Sulle kun ei mikään kelpaa. Mene vaikka Viroon ja katsotaan onko se lasten koulutus siellä parempi kuin Suomessa.