Päiväkännit Facebook? Wtf...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koulut? Minkälaiset? Suomessa jo joka toimen koulu on homeessa. Mun lapsetkin joutu opiskella parakeissa jo 2 vuotta kukaan ei voi tehdä mitään. Koulunruoat sellaista luokkaa nykyään ettei edes koira voi tätä syödä. Onhan se opiskelu melkein missä vaan maailmassa ilmaista! Ei vain ja ainoastaan Suomessa! Samoin terveydenhuolto! Paitsi täällä jo turhaa toivo päästä nopealla aikataululla lääkärille sekä miksi pitäisi edes kun yksityinen jo maksa saman verran melkein kun terveyskeskus mihin voi olla viikkoja jonoja vaikka kiire olis.
Entäs mitä ne saavat eli vanhukset? Ei juuri mitään! Kelle oikeasti rahaa kuuluu saada! Valitettavasti ne mamut ja nuoret juopot jotka valehtelemalla pääsevät jopa eläkelle saavat kaikist eniten! Sekä ne juopot käyvät hakemassa kaupan päälle ilmaista ruoka kun juovat kaikkia rahoja pois! Lue vaikka toi ryhmä! Sääliä tulee kun luen ja tiedän todellisuus on Suomessa valitettavasti sellainen ne ketkä tarvitse rahaa eivät saa tai kehta pyytä, mutta hyväksikäyttäjijä on paljon.
Voi vee sun kanssa. Suomessa ollaan siitä onnellisessa asemassa, että jokaisella on oikeus peruskouluun. Ei myöskään ole kalliita lukukausimaksuja lukioissa, ammattikouluissa, ammattikorkeakouluissa tai yliopistoissa. Katsos kun ne lukukausimaksut hoidetaan meidän maksamilla veroilla. Suomessa on kenellä tahansa mahdollisuus opiskella itselleen korkeakoulututkinto eikä vain rikkailla.

Kyllä toki voisi olla vanhusten olot paremmat, mutta huonomminkin voisi olla. Toinen vaihtoehto kun voisi olla, että yhteiskunta ei rakentaisi palvelukoteja kuin rikkaille vanhuksille joilla on varaa maksaa koko hoito itse. Moni vanhus kun on palvelukodissa kunnan maksamalla palvelusetelillä jonka jälkeen itse maksettava osuus on huomattavasti pienempi kuin jos maksaisi hoidon kokonaan itse.

Totuus on se, että suurin osa Suomen verovaroista menee kuitenkin ihan koulutukseen, terveydenhuoltoon jne. Eikä todellakaan niin, että suurin osa menee juopoille ja maahanmuuttajille.

Muuta jo muualle niin ei tarvitse vinkua kuinka paskaa kaikki Suomessa on. Sulle kun ei mikään kelpaa. Mene vaikka Viroon ja katsotaan onko se lasten koulutus siellä parempi kuin Suomessa.

Voi vee sun kanssa. Suomessa ollaan siitä onnellisessa asemassa, että jokaisella on oikeus peruskouluun. Ei myöskään ole kalliita lukukausimaksuja lukioissa, ammattikouluissa, ammattikorkeakouluissa tai yliopistoissa. Katsos kun ne lukukausimaksut hoidetaan meidän maksamilla veroilla. Suomessa on kenellä tahansa mahdollisuus opiskella itselleen korkeakoulututkinto eikä vain rikkailla.

Kyllä toki voisi olla vanhusten olot paremmat, mutta huonomminkin voisi olla. Toinen vaihtoehto kun voisi olla, että yhteiskunta ei rakentaisi palvelukoteja kuin rikkaille vanhuksille joilla on varaa maksaa koko hoito itse. Moni vanhus kun on palvelukodissa kunnan maksamalla palvelusetelillä jonka jälkeen itse maksettava osuus on huomattavasti pienempi kuin jos maksaisi hoidon kokonaan itse.

Totuus on se, että suurin osa Suomen verovaroista menee kuitenkin ihan koulutukseen, terveydenhuoltoon jne. Eikä todellakaan niin, että suurin osa menee juopoille ja maahanmuuttajille.

Muuta jo muualle niin ei tarvitse vinkua kuinka paskaa kaikki Suomessa on. Sulle kun ei mikään kelpaa. Mene vaikka Viroon ja katsotaan onko se lasten koulutus siellä parempi kuin Suomessa.
Olen opiskellut Virossa enkä näe eroa, ilmaista se sielläkin! Terveystalon sinne pääse nopeammin eikä maksa juuri mitään! Viroon en halua mennä, miksi pitäis kylmästä kylmään lähteä?

Onko ap ollu strippari xD

Ei toki, "tankotanssija" :D
Koulut? Minkälaiset? Suomessa jo joka toimen koulu on homeessa. Mun lapsetkin joutu opiskella parakeissa jo 2 vuotta kukaan ei voi tehdä mitään. Koulunruoat sellaista luokkaa nykyään ettei edes koira voi tätä syödä. Onhan se opiskelu melkein missä vaan maailmassa ilmaista! Ei vain ja ainoastaan Suomessa! Samoin terveydenhuolto!

Olen yrittänyt olla neutraali, mutta nyt on pakko luovuttaa, millanna on tyhmä, aivokuollut, äo 60, korkeintaan... (n)

Vie vittu ne lapses ryssiin, siellä on kaikki hyvin.

Ei toki, "tankotanssija" :D

Olen yrittänyt olla neutraali, mutta nyt on pakko luovuttaa, millanna on tyhmä, aivokuollut, äo 60, korkeintaan... (n)

Vie vittu ne lapses ryssiin, siellä on kaikki hyvin.
Miten voi olla aivokuollut ja silti olla aö 60? (n)
Kerrotko minulle kun kaikki tiedät mitäs se Venäjällä koulu maksaa? Tietysti jos on joku yksityinen niin ainahan se maksa.

Yhteistyössä