The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Namipäivä. Enkku lakua:p
Ei etes oo:notworthy:
En älynny ollenkaan, kun ipanoille liian hövelinä menin hankkimaan pikkuset namiherkkupussit että ois kait sitä voinu itellekin ottaa jotain...toisaalta ehkä ihan hyvä kun etten ottanu kun oon kuulema sokerille allerkine:unsure:...se osuu kuulema pahasti mun levottomuushöpötysosastooni mikä puolestaan aktivoi liiaksi hihitysosastoa liki hervottomuuteen asti:oops::D

Oi Aksunen armas sun kanssas :D!
Mun pääkkönen on nyt sun onnekses taas mun massussa - mun ei tartte huomenna syyä mitään - joten en jaksa etes yrittääkään mitn venkuloida:notworthy:...
Enkä etes istu nyt mun peffan päällä kun äksäillä rötväilen raatona...
Armaaksi minua ei ole pariinkymmeneen vuoteen kutsuttu. Nimet juoppo, hyypiö, renttu, kusipää ja tollo ovat hyvinkin tuttuja. Lapsenikaan eivät kutsuneet minua isäksi vaan "hei tyyppi, anna kakskymppiä".
Armaaksi minua on muistaakseni viimeksi kutsuttu vuonna -94 kun kihlasormuksen tilalle käytiin vaihtamassa vihkisormus.

Miten ne uskaltaa nuilla nimillä sua kutsua, eivät tiedä kenen kanssa ovat tekemisissä?

Armaaksi minua ei ole pariinkymmeneen vuoteen kutsuttu. Nimet juoppo, hyypiö, renttu, kusipää ja tollo ovat hyvinkin tuttuja. Lapsenikaan eivät kutsuneet minua isäksi vaan "hei tyyppi, anna kakskymppiä".
Armaaksi minua on muistaakseni viimeksi kutsuttu vuonna -94 kun kihlasormuksen tilalle käytiin vaihtamassa vihkisormus.

:unsure: no höh...mä en osaa nyt sanoo mitään:notworthy:

Hmmm..ensinnäkin. Ellusen peppunen on Ellusen peppu(y). Ei siihen ynnätä mitään rapakontakasta peppusta.

Ja toisekseen. Kaikkee ne nyt menee keksimään ja itteensä töksimään:confused::sick: Ei tajuu...
Ämöriikkalaisten julkkisten pepandeerit on nähty ainakin kuvista ja niistä voi todeta, että ei kiinnosta.

Ellun peppua en ole koskaan nähnyt. Voisi vaikka kiinnostaa, mistäs tiedän?

Ei etes oo:notworthy:
En älynny ollenkaan, kun ipanoille liian hövelinä menin hankkimaan pikkuset namiherkkupussit että ois kait sitä voinu itellekin ottaa jotain...toisaalta ehkä ihan hyvä kun etten ottanu kun oon kuulema sokerille allerkine:unsure:...se osuu kuulema pahasti mun levottomuushöpötysosastooni mikä puolestaan aktivoi liiaksi hihitysosastoa liki hervottomuuteen asti:oops::D
Mä ostin jo to pienen pussin valmiiks täksi illaksi kun kerran viikossa on namipäivä.Mutta ei nää olekaan niin hyviä kuin ennen:unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais
Nyt mulla alkoi taas haluttamaan sitä lenkkiä, näin lihattomana kuuna sen nauttiminen onnistuu vain suklaapuolen kautta tai no se on ihan mukavaa :unsure:
Meillä alkaa vaan kohta se nunnasessio tai ei siis ei meillä siis tarkoitan sinua ja minua, vaan minua ja mun tyttöystävää :love:

...ruualla ei saa leikkiä:unsure::cautious:...tai siis joskus toki voikin (y) muttamutta...antaapahan olla:notworthy:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä