Joo,näköjään menee vähemmästäkin sekaisin
Semmosta se on kun on saanu nautiskella saunassa lempeestä lämmöstä...
Joo,näköjään menee vähemmästäkin sekaisin
Semmosta se on kun on saanu nautiskella saunassa lempeestä lämmöstä...
Kim Kardashian esitteli jättipeppuaan: takapuoli pumpattu täyteen rasvaa?! Kuvat! | SeiskaOi sinä ihana siellä*halaaruttaa vielä kun ehtii*!!!
Pidä hauskaa ja anna sen omas peppuses keinahdella huolella...ja joo, mä oon varma että mun simmut lepäis hyvinkin sun pepussas....
Ei etes ooNamipäivä. Enkku lakua
Armaaksi minua ei ole pariinkymmeneen vuoteen kutsuttu. Nimet juoppo, hyypiö, renttu, kusipää ja tollo ovat hyvinkin tuttuja. Lapsenikaan eivät kutsuneet minua isäksi vaan "hei tyyppi, anna kakskymppiä".Oi Aksunen armas sun kanssas !
Mun pääkkönen on nyt sun onnekses taas mun massussa - mun ei tartte huomenna syyä mitään - joten en jaksa etes yrittääkään mitn venkuloida...
Enkä etes istu nyt mun peffan päällä kun äksäillä rötväilen raatona...
Mä en ole mies *kurkkaa varuiks pöksyihin ja tarkistaa* .
Hmmm..ensinnäkin. Ellusen peppunen on Ellusen peppu. Ei siihen ynnätä mitään rapakontakasta peppusta.
..eh...tuotanoinnii...miten voi nukkua j a kattoo leffaa...ja ihansama, tyyli on vapaa kunhan tuntuu mukavalta
Mutta ei haittaa niin yhtään mitäänJoo,näköjään menee vähemmästäkin sekaisin
Hmmm..ensinnäkin. Ellusen peppunen on Ellusen peppu. Ei siihen ynnätä mitään rapakontakasta peppusta.
Ja toisekseen. Kaikkee ne nyt menee keksimään ja itteensä töksimään Ei tajuu...
..että niinku ...aaa, juu en kysy enkä sano enkä ihmetteleNukun silleen toisella silmälla ja katon leffaa toisella ja ilmeisesti nyt kolmannella silmällä palstailen
Siellä ollaan Onhan siitä ollu puhe.Ootko siekin muka estolistalla?
Miekin kurkkasin housuun, aikamoinen makkara
Armaaksi minua ei ole pariinkymmeneen vuoteen kutsuttu. Nimet juoppo, hyypiö, renttu, kusipää ja tollo ovat hyvinkin tuttuja. Lapsenikaan eivät kutsuneet minua isäksi vaan "hei tyyppi, anna kakskymppiä".
Armaaksi minua on muistaakseni viimeksi kutsuttu vuonna -94 kun kihlasormuksen tilalle käytiin vaihtamassa vihkisormus.
no höh...mä en osaa nyt sanoo mitäänArmaaksi minua ei ole pariinkymmeneen vuoteen kutsuttu. Nimet juoppo, hyypiö, renttu, kusipää ja tollo ovat hyvinkin tuttuja. Lapsenikaan eivät kutsuneet minua isäksi vaan "hei tyyppi, anna kakskymppiä".
Armaaksi minua on muistaakseni viimeksi kutsuttu vuonna -94 kun kihlasormuksen tilalle käytiin vaihtamassa vihkisormus.
Eipä nihMutta ei haittaa niin yhtään mitään
AhaOotko siekin muka estolistalla?
Ämöriikkalaisten julkkisten pepandeerit on nähty ainakin kuvista ja niistä voi todeta, että ei kiinnosta.Hmmm..ensinnäkin. Ellusen peppunen on Ellusen peppu. Ei siihen ynnätä mitään rapakontakasta peppusta.
Ja toisekseen. Kaikkee ne nyt menee keksimään ja itteensä töksimään Ei tajuu...
...ruualla ei saa leikkiä...tai siis joskus toki voikin muttamutta...antaapahan ollaOotko siekin muka estolistalla?
Mä ostin jo to pienen pussin valmiiks täksi illaksi kun kerran viikossa on namipäivä.Mutta ei nää olekaan niin hyviä kuin ennenEi etes oo
En älynny ollenkaan, kun ipanoille liian hövelinä menin hankkimaan pikkuset namiherkkupussit että ois kait sitä voinu itellekin ottaa jotain...toisaalta ehkä ihan hyvä kun etten ottanu kun oon kuulema sokerille allerkine...se osuu kuulema pahasti mun levottomuushöpötysosastooni mikä puolestaan aktivoi liiaksi hihitysosastoa liki hervottomuuteen asti
Mä leikin eilen sellasella ihme makkaralla joka sykki...ruualla ei saa leikkiä...tai siis joskus toki voikin muttamutta...antaapahan olla
No onononon!Pakko sanoa että aikamoinen perse
...ruualla ei saa leikkiä...tai siis joskus toki voikin muttamutta...antaapahan olla
No hö..mikäs niissä mättää? En tosin ite edes muista milloin nuita oisin maistanukaanMä ostin jo to pienen pussin valmiiks täksi illaksi kun kerran viikossa on namipäivä.Mutta ei nää olekaan niin hyviä kuin ennen
No..tommoset...ihme makkarat onkin asia erikseen ...Mä leikin eilen sellasella ihme makkaralla joka sykki
Semmosella makkaralla on kiva leikkiä välilläMä leikin eilen sellasella ihme makkaralla joka sykki