The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo Sheikkaa Kisu sheikkaa!!!:love:
:love::love::love:

Mistä sen huomaa etten oo syönyt moneen tuntiin mitään? Ennenkaikkea mistä sä näit että otin just kahvia itelleni???:eek: *juoksee kauhuissaan sulkemaan verhot ikkunoista* Vaikka onkin toinen kerros niin ikinä ei voi tietää mistä sää kurkit tänne, onneks on vaatteet päällä!!:ninja:
No ei haittais jos ei vaatteita oiskaan :), omassa huushollissa kun voi ketkutella nahka-asussa miten haluaa(y)...ja mä mitn kurki. Ei kuulu tapoihin.


Mut mulle nyt tuli vaan semmoset fiilikset jotta siinä pääkkösessä pörisee huolella kofeiinikuplat:rolleyes:...
 
No ei haittais jos ei vaatteita oiskaan :), omassa huushollissa kun voi ketkutella nahka-asussa miten haluaa(y)...ja mä mitn kurki. Ei kuulu tapoihin.


Mut mulle nyt tuli vaan semmoset fiilikset jotta siinä pääkkösessä pörisee huolella kofeiinikuplat:rolleyes:...
Ei haittaa kuule yhtään vaikka vähän munkin peppua kurkkisit:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Mutt jaahas mun täytys tästä vissiin lähtee taas meneen jonneki:oops:, viettäkää hauska ilta ja kiusaa sinä Kisu tuota Rättistä kun se niin tykkää siitä :love::love::barefoot::barefoot:
 
Ei haittaa kuule yhtään vaikka vähän munkin peppua kurkkisit:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Mutt jaahas mun täytys tästä vissiin lähtee taas meneen jonneki:oops:, viettäkää hauska ilta ja kiusaa sinä Kisu tuota Rättistä kun se niin tykkää siitä :love::love::barefoot::barefoot:
Oi sinä ihana siellä*halaaruttaa vielä kun ehtii*:)!!!

Pidä hauskaa ja anna sen omas peppuses keinahdella huolella:love:...ja joo, mä oon varma että mun simmut lepäis hyvinkin sun pepussas:love:....
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mmmm- mmm!
Et muuten tiiäkään etkä arvaakaan miten hyvvää oli tarjolla ja ihan vahingossa :p:)!
Ipanoillakin tais olla tosi kova näläkä kun ihan hiljasina söivät :D


Ja - slämbäm! - syömisen jälkeen tapahtuikin hajaantuminen :D!


No, mä saankin nyt äksäillä tyytyväisenä pitkin pituuttani kaikessa rauhassa ihan missä vaan (y)
 
Hyvin maittanut eväät (y):)
Hei joo, melkolailla harvinainen otos että kaikille kelpas eikä tullu sanomista:)

Ja muutoinkin, mun yks hurmurisankari on viipottanu menoillansa pitkin päivää ja käyny joraamassa synttäreilläkin ja taatusti myös tehnyt laatutarkastusta huolella herkkujen äärelläkin:D, niin tää mun ylläripyllärisapuska osui ja uppos :)

Mii häpi :love:
 
Hei joo, melkolailla harvinainen otos että kaikille kelpas eikä tullu sanomista:)

Ja muutoinkin, mun yks hurmurisankari on viipottanu menoillansa pitkin päivää ja käyny joraamassa synttäreilläkin ja taatusti myös tehnyt laatutarkastusta huolella herkkujen äärelläkin:D, niin tää mun ylläripyllärisapuska osui ja uppos :)

Mii häpi :love:
Aww :) ihana :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Yllättäen kaikki estolistalla olevat on miehiä :)

Mulle on kyllä epäselvää olenko syystä vai omasta tahdostani sillä listalla, Ellu vois kysäistä puolestani, jos jaksaa, kiitokset jo etukäteen, kiitos :p¤

Tuo lihavoitu pätkä on jotain mitä en ymmärrä, joku vois tulkata, kiitokset hänelle jo etukäteen, kiitos :)
Mä en ole mies:cautious::mad::unsure: *kurkkaa varuiks pöksyihin ja tarkistaa* .
 
Aww :) ihana :love:
No nyt en voi olla erimieltä vaikka pahasti on oma lehmä ojassa:D


Onhan noi kaikki ihania:love:..ja niin isoja jo:). Puheet ja katseet tähyävät kauas pois omia unelmia tavoittamaan niin kuin oikein onkin :):love:

Ja niitä kohti kyllä tuuppaan:)...ja jos siltä tuntuu sitten joskus niin aina voi luotani tulla hakemaan lisävauhtia jos jostain syystä siipensä sakkaavat...
 
Tokitoki mutta kyllä tasan tarkkaan saan sanoa oman painavan mielipiteeni meikäläisen peffandeeruksesta kerta se nyt tässä jotenki kummallisesti nyt on esilläo_O...siis puheissa:barefoot:
Sinulla on koska tahansa oikeus minun mielipiteeseeni.

Mutta jos puhutaan sinun peppusi ulkonäöstä niin minä olen meistä kahdesta se joka päättää kuinka hyvältä se minun mielestäni näyttää. Sinä vain istut sen päällä.
 
Sinulla on koska tahansa oikeus minun mielipiteeseeni.

Mutta jos puhutaan sinun peppusi ulkonäöstä niin minä olen meistä kahdesta se joka päättää kuinka hyvältä se minun mielestäni näyttää. Sinä vain istut sen päällä.
Oi Aksunen armas sun kanssas :D!
Mun pääkkönen on nyt sun onnekses taas mun massussa - mun ei tartte huomenna syyä mitään - joten en jaksa etes yrittääkään mitn venkuloida:notworthy:...
Enkä etes istu nyt mun peffan päällä kun äksäillä rötväilen raatona...
 
Mie oon sekaisin ku seinäkello näköjään :eek: Sauna sekoitti pään ;)
Kaadoin kahvit kuppiin ja pesin pannun,jostain ihmeen syystä avasin jääkaapin oven ja meinasin tyrkätä pannun jääkaappiin :eek::rolleyes::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Nauroin yksin niin makoisasti, että mies tuli kysymään mitä mä oikein nauraa hekotan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä