The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D nice try


Mulla on ujo peppunen :oops:, näyttäytyy vain hyvin harvoille :)
...äyh, mähän puhun ihan höpöjä :D...siis kyllähän tota nyt joutuu vahingossa monikin..siis no ei nyt tuijottamaan eikä kattomaan mutta en mä ny saa sitä piiloonkaan kun liikun, hyvänenaika:D:oops::notworthy:

Mutta siis osaa se ujoillakin:notworthy:
..mulla on vissiin näläkä kans kun ei tää pääkkönen taaskaan toimi:barefoot::D
 
...äyh, mähän puhun ihan höpöjä :D...siis kyllähän tota nyt joutuu vahingossa monikin..siis no ei nyt tuijottamaan eikä kattomaan mutta en mä ny saa sitä piiloonkaan kun liikun, hyvänenaika:D:oops::notworthy:

Mutta siis osaa se ujoillakin:notworthy:
..mulla on vissiin näläkä kans kun ei tää pääkkönen taaskaan toimi:barefoot::D
Kyllä mä voisin sun peppua tuijottaa:unsure:
 
Ootko sie peppu- vai tissinaisia silleen siis tarkoitan kumpi mielyttää sinun silmääsi enempi?

...äyh, mähän puhun ihan höpöjä :D...siis kyllähän tota nyt joutuu vahingossa monikin..siis no ei nyt tuijottamaan eikä kattomaan mutta en mä ny saa sitä piiloonkaan kun liikun, hyvänenaika:D:oops::notworthy:

Mutta siis osaa se ujoillakin:notworthy:
..mulla on vissiin näläkä kans kun ei tää pääkkönen taaskaan toimi:barefoot::D
 
Mitä lasissa?
Mulla on keltaista jaffaa, ostin kaksi puolentoista lirtan pulloa puoli kaksitoista ääsmarketista, ei maksanu ku 3,79€, ei kallista minusta, no onhan se vähän epäterveellistä juu, mutta maistuu se kyllä hyvälle, mielestäni paras limsa :p

Mitä muutahan mie ostin, apua, en muista, ostokset teki yli kympin kuitenkin, jaffat tuli ainaki kotiin asti, jätinköhän mä muut siihen pussiin?

Mitkä muut, mitä minä ostin?
 
*ufopääkkönen*
*tukehtuu vesihörppyseen*



...et niin tiiä mitä puhut..ootko sääkin siellä nälkäsenä:unsure:..



Ja miten tässä nyt mun peffasta ruvettiin puhumaan:notworthy:...pöh höh...ei muuten sada vettä mutta ei aurinkokaan paista
Siis joo, mä tykkään katella peppuja :D Viime viikolla kompastuin ja meinasin kaatua eellä kulkevaan peppuun kaupan jossain ulkoeteisessä:unsure:...no mitäs oli niin siinä sitte niin esillä :cautious::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mitä lasissa?
Mulla on keltaista jaffaa, ostin kaksi puolentoista lirtan pulloa puoli kaksitoista ääsmarketista, ei maksanu ku 3,79€, ei kallista minusta, no onhan se vähän epäterveellistä juu, mutta maistuu se kyllä hyvälle, mielestäni paras limsa :p

Mitä muutahan mie ostin, apua, en muista, ostokset teki yli kympin kuitenkin, jaffat tuli ainaki kotiin asti, jätinköhän mä muut siihen pussiin?

Mitkä muut, mitä minä ostin?
Keltasesta jaffasta tulee aina mieleen oksennustauti...lapsena ei saanu muuta juoda kuin sitä sillon kun oksetti:sick::sick:
 
Nykyisin ne on kyllä niin esillä että autoilua haittaa, muutaman peräänajon meinasin autolla tehdä viime kesänä, niin silloin päätin etten enää ajellessa katsele naisia, tyttöystävä saa ajaa, niin voin keskittyä maisemiin :p

Siis joo, mä tykkään katella peppuja :D Viime viikolla kompastuin ja meinasin kaatua eellä kulkevaan peppuun kaupan jossain ulkoeteisessä:unsure:...no mitäs oli niin siinä sitte niin esillä :cautious::oops:
 
Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään painoarvoa mielipiteeni kanssa.

Jos naisen peppu on mielestäni hekumallinen niin vain minun mielipiteeni painaa.
Ugh, olen puhunut.
Tokitoki mutta kyllä tasan tarkkaan saan sanoa oman painavan mielipiteeni meikäläisen peffandeeruksesta kerta se nyt tässä jotenki kummallisesti nyt on esilläo_O...siis puheissa:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä