Mitä mieltä perheblogista missä kaikilla on aina valkoiset paidat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis Tainaslifestyle Instassa. Niillä on aina valkoiset paidat ja tummat/housut kaikilla lapsilla. Vauvaparat nukahtelee lattioille/portaisiin. Onko tämä feikkiä? Ruokana on raakoja kasviksia ja hedelmää, ei ikinä lihaa. Onko tuo esitystä vain someen vai elääkö jotkut oikeasti noin?

Eikö heillä muuten ollut ihan järkky määrä lapsia. Jos raakaravintoa syömällä pysyy kymmenen kersan kanssa niin hehkeänä kuin se emäntä oli, niin kannattaisi ehkä minunkin kokeilla :D

Kamalia nuo kuvat, varsinkin noin pienelle lapselle tehtynä...

Lapset on kauniita ja ihania, ruoat ah niin terveellisiä, kaikki vaatteet ja asusteet ja ihan kaikki mätsää ja on kuin sisustuslehdestä, teinipojatkin hoitavat innoissaan vauvoja... Äiti hyvin säilynyt mutta isä... no..noh tuota... Talo on upea. Onkohan ne oikeesti tuollaisia. Vai raikaako heilläkin karjuminen "Nefertiti näytti mulle kieltä!!! Äääääiiittiiiiiii!!!!!" "Äitiiiii Roomeo söi mun tomaatin!!!!"

Tuolla videolla laulaa yksi perheen tyttäristä ja kun laulu on ohi, lavalle nousee mm.äiti ja kohdassa 3:18 näkyy tarkkaan, että äiti on livenä ihan erilainen kuin mitä Instan todella muokatuissa kuvissa:

Siis nuo lapsoset ovat muka kaikki poikia?! Ei hyvänen aika.. Siinä näkee kasviestrogeenien seuraukset. On taidettu syöttää pojille soijaa oikein urakalla..
Mua alkoi ahdistaa nuo kuvat ja koko hihhuliperhe. Noilla on varmaan joku oma sekopäinen lahkonsa.
Sääliksi käy noita sekä ruokavaliollisesti että varmasti henkisestikin laiminlyötyjä lapsia. Nuo vanhemmat ovat ihan kajahtaneita!

• Tykkää
Reactions: .....
Miten tuollaisella ruokavaliolla voi kasvaa?
80 % hedelmiä ja 20 % vihanneksia. Vauvatkin juo vegemaitoa. Ei äidinmaitoa vaan soija/manteli/kaura/riisi-maitoa. Huh huh.