5+5 oli viikot.Lääkäri arveli että sydän on alkanu sykimään ehkä eilen (en kysyny mistä sen näkee?).Eli jos raskaus on normi niin 25päivää hedelmöittymisestä pitäisi sykkeen kunnon laitteilla näkyä.Heikura79 ihania uutisia! Oliko viikot 6+5 vai 5+5?
Itse myös kävin tsekkaa onko raskaus oikeassa paikassa, kun ollu kipuja. Löyty kyllä oikeasta mut viikot 6+0 max niin ei löytänyt kuin pienen sikiö kaiun ilman sykettä. Iso keltarauhaskysta munasarjassa aiheuttaa kipuja.. Sitä seurataan.. Jännää edelleen..
Minulla kanssa ollu koviakin vihlasuja.Yleensä ne tulee jos on ollu pitkällään esim. sohvalla ja nopeesti lähtee siitä nousemaan.Kaksinkerron jää ja varovasti pitää ittensä oikasta.Normaalia sanosin minä.En oo raskauteen liittyen nähnyt unia, mutta muuten kyllä olen nukkunut tosi levottomasti ja nähnyt ihan outoja unia.
Mulla kanssa vihlas tuossa aamusella vähän kovempaa ja kyllä vähän säikähdin Varsinkin kun menin miehellekin eilen sanomaan jotenkin liian optimistisesti, että "näyttäs kyllä nyt siltä, että tää ei oo menossa kesken, kun ei oo sellasia kipuja kun viimeks" Mie toivon vaan, että tää on vaan miun hulluu taikauskoo ja kaikki on kuitenkin ihan hyvin