Haluan miestä (Aarg), siis mieheni isää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahataravatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan on provo, mutta sanon kuitenkin: "ÄLÄ OO HULLU!"
Hae joku muu papparainen, sillä ajattele niitä noloja tapaamisia lasten synttäreillä, häissä jne. Aina tulee mieleen se, miten nolasit itsesi. Vaikka siis papparainen lähtisi mukaasikin. Ja voitko olla varma, ettei kerro sukulaisille, sitten kun ette enää olekaan niin läheisiä.
Ajattele, miten lapset häpeävät!

Se ei oo mikään pappa. No oon kyllä ajatellut, mutta enpä usko että hän on niin lapsellinen. Miksi olisi

Varmaan on provo, mutta sanon kuitenkin: "ÄLÄ OO HULLU!"
Hae joku muu papparainen, sillä ajattele niitä noloja tapaamisia lasten synttäreillä, häissä jne. Aina tulee mieleen se, miten nolasit itsesi. Vaikka siis papparainen lähtisi mukaasikin. Ja voitko olla varma, ettei kerro sukulaisille, sitten kun ette enää olekaan niin läheisiä.
Ajattele, miten lapset häpeävät!

Anna miehen tehdä aloite siihen s-suuntan, mutta kiusaa ja härnää huviksesi saadaksesi edes vähän nautintoa tai jännitystä elämään.

Menikö vanha sanonta jotenkin
"Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa"
Näin et nolaa ja voit aina tiukan paikan tullen huokaista "En minä sellaista tarkoittanut, voi nyt olet ymmärtänyt aivan väärin!" Räpyttelet viattomia silmiä, silität selästä ja kehut hänet maailman parhaaksi papaksi :LOL:

Heh.. mä repesin en tiedä osaanko enää.. Mutta katotaan.. näin mä teen , onpaha hauskaa ainakin

Anna miehen tehdä aloite siihen s-suuntan, mutta kiusaa ja härnää huviksesi saadaksesi edes vähän nautintoa tai jännitystä elämään.

Menikö vanha sanonta jotenkin
"Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa"
Näin et nolaa ja voit aina tiukan paikan tullen huokaista "En minä sellaista tarkoittanut, voi nyt olet ymmärtänyt aivan väärin!" Räpyttelet viattomia silmiä, silität selästä ja kehut hänet maailman parhaaksi papaksi :LOL:

onko tapahtunut mitään?

Ehkä ap kasailee itseään tarjottuaan lopulliset kyydit (y) tuolle miehen isälle

ed3-joke.png

Hetkonen tuon miehen avioliitto on hajonnut 20vuotta sitten. Omani aikaa sitten. Mitähän siinä rikottais jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä? Kerrotko sä sun lapsille koska oot harrastanut seksiä? itse en kerro (ei oo kyllä ollut kerrottavaakaan).
Mitkä säännöt tässä nyt rikottais?

Aluksi kerroit, että kyseessä on miehesi isä. Mies ei ole miehesi jos olette eronneet...

Mielelläni vaikka heti, mutta mutta, meinaatko että meen vaan ovikelloa soittaa: että moro tulin nyt panemaan sua, eikai haittaa
Heti kun keksin miten lähestyn niin toki..

Minä miehenä arvostaisin tuollaista suoraviivaista, selkeää ja kiertelemätöntä lähestymistapaa (y). Enkä pitäisi ehdotusta ehdottajan kannalta nolona, vaikka heti ei toimeen ryhdyttäisikään. Miksi olisi jotenkin hyväksyttävämpää tai hienompaa esittää asiansa kierrellen, kaarrellen, vihjailuin ja vertauskuvin?

Minä miehenä arvostaisin tuollaista suoraviivaista, selkeää ja kiertelemätöntä lähestymistapaa (y). Enkä pitäisi ehdotusta ehdottajan kannalta nolona, vaikka heti ei toimeen ryhdyttäisikään. Miksi olisi jotenkin hyväksyttävämpää tai hienompaa esittää asiansa kierrellen, kaarrellen, vihjailuin ja vertauskuvin?
Itse kyllä miehenä tahtoisin tehdä sen aloitteen. Nainen voisi kyllä flirttailla estottomasti yms näin antaen 100% luvan aloitteelle.

Yhteistyössä