Kesäkuiset

Me mietittiin miehen kanssa jo vauvalle nimeä :D ja vielä miehen aloitteesta :love: hitaasti kyllä päivät etenee, mutta yritän nyt nauttia tästä raskaudesta päivä kerrallaan :) etenkin siitäkin syystä, että tämä jää luultavasti viimeiseksi raskaudeksi, mikäli synnytykseen asti päästään. Rintoja täytyy vähän väliä töniä, että ovathan ne kipeät :LOL: olenkohan ihan kahjo :whistle:

Hyrräpää rv 5+1
 
Nukahdin istualtaan töissä just. Tästäkö tää alkaa taas? Mun ensimmäinen raskaus meni tosi hyvin ilman suurempia oireita, mutta alkuraskauden väsymys oli jotain aivan järkyttävää. Myöhästyin joka aamu luennoilta, kun en vaan päässyt sängystä ylös ja nukahtelin minne sattuu. :D

Varasin kans tänään alkuraskauden ultran Perhe Artesta. Ihan oman mielenterveyden kannalta ja koska kierto ollut aika epäsäännöllinen, niin josko sais vähän varmistusta miten pitkällä mennään.
 
Mulla ois huomenna 6+0! Herranjestas :) eka ultra ens viikolla!

Mekin mietittiin jo nimiä eilen puolison kanssa kun käytiin treffeillä. Ei mennyt mun nimiehdotukset ihan helposti läpi... no, tässä on aikaa hänelle sulatella asiaa :D

Vitsit on hyvä fiilis kun nukahtaa oikeasti ajoissa nykyisin. Klo 21:30 nukkumaan ja kello soitti tänään klo 7:30. Skype-palis aamulenkin merkeissä oli kans ihan nappiratkaisu. En muista koska viimeks olisi ollut näin hyvä olo!
 
Varovasti varpaani tänne tungen, vaikka niin lupasin, etten ennen ekaa ultraa mihinkään osallistu. Takana vuosi yritystä ja kaksi keskenmenoa. Usko tämän raskauden jatkumiseen eivät ole kummoiset, mutta nyt edetään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta. Oviksesta laskettuna nyt viikkoja 4+4. Kunnalliselle yritän päästä varhaisultraan ja jos en pääse, niin sitten yksityiselle, sinne varasin jo varmuuden vuoksi ajan, ettei mene ajat ohi suun :)
 
Oonko mie ainoo kenellä ei tosiaan väsymys oo tuota luokkaa, että illalla ysiltä olis valmis petiin? :LOL: Viime yönäkin valvoin melkein kolmeen.. ehkä kun kärsii tällasista uniongelmista, niin ne ei niin vaan häviä vaikka kuina väsyttäs.. koska kyllä mie muuten oon väsyny lähestulkoon koko päivän ja aamulla en meinaa saada itteeni sängystä ylös. Koska teen opiskelujen ohella yötyötä, niin oon kyllä periaatteessa ihan tyytyväinen, että illalla ei nukuta :ROFLMAO:
 
Huomenta mammat. Eilen iltavuorosta jouduin jäämään yövuoroon huonon sijaistilanteen vuoksi, ja kyllä väsytti yöllä! :sleep: Ja ärsytti, teki niiiiin mieli makeaa ja pullaa puputin pari palasta, niin olotila meni kyllä niin huonoksi, ettei tee enää makeaa mieli. :sick: Vatsaa jomotteli aamuyön viimeisillä tunneilla, ja vatsa oli ihan ummella. Noh, sain kuitenkin hyvin nukuttua tänne iltapäivälle asti ja vatsakin jo toimii. :ROFLMAO:

Miehen kanssa watsappailin, niin nyt tuntuu hänellä olevan hätä ja hoppu kertoa raskaudesta mummuille ja ukeille. Oli jo miettinyt, että kuopukselle ostettaisiin paita josta asia tulisi ilmi. :LOL: Voishan sellaisen tilata, mutta kun minä haluaisin lapsille kertoa vasta sen ekan ultran jälkeen. Tottakai mitä vain voi käydä missä vaiheessa vain raskautta. Mutta sitä vaan pitää 12 viikkoa semmosena maagisena rajana..
 
Nii, ja viikonloppuna oli hauska tilanne, kun mies osti Ben&Jerrys strawberry-cheesecake jäätelöpurkin ja mua yökyytti sitä ees ajatellessa, niin mies tuumasi kauhuissaan "kuka olet ja mitä olet tehnyt mun vaimolleni?!??:eek:" . :LOL:

Ja viikot tänään kuukautisista 4+4.
 
Koivis! Me kans odotetaan vähintään sinne rv12 että kerrotaan lapsille, esikko taitaa olla ainoa joka oikeasti ymmärtää, tosikko ehkä. Mut kukaan muu ei tiedä vielä kuin mies ja mun äiti. Oon miettiny jos pitäis lopuilta salassa ihan viimeseen asti :ROFLMAO: miehen vanhemmille viimeks kerroin kuukaus ennen laskettua, sai hupparilla niin hyvin piiloon :LOL:
 
Huomasin muuten tänään, että alkaa olemaan vähän itkuherkkä.. kävi. Ystävän kaa lenkillä ja hän kertoi kuinka 9-vuotias tyttärensä oli hienosti auttanut kahta luokkakaveria, jotka olivat törmänneet toisiinsa pyöräillessä ja toiselta oli käsi murtunut. Jostain kumman syystä kävi ihan hulluna itkettämään kun hän kertoi tätä tarinaa, että piti ihan pidätellä kyyneleitä:eek::LOL:
 
Scarlet, mää kans eilen vollotin, mut ihan ilman syytä. :cry::ROFLMAO:

Esikoistyttöä odottaessa olin tositosi itkuherkkänä, ja jotenkin mulla on nyt viikon ajan ollu tosi vahva tyttö-tunne. Ja tuosta itkusta vielä voimistui se tunne. :p
 
Mä täytän täällä ruokapäiväkirjaa ja vs mittauksia. Kun taas naputtavat jotain, jos naputtavat niin läväytän tämän niiden eteen sit :giggle: eivätpähän pääse pätemään. Nyt mietin että kumman neuvolatädin otan, mut taidan ottaa sen kokeneemman. Koska se on jotenkin mun luonteelle tarpeeks täpäkkä!:ninja:
 
Mä odotan jo innolla neuvolaa, koska se terveydenhoitaja on aivan ihana :) esikoista odottaessa kuuluin eri neuvolaan ja silloin oli melkein joka kerta eri terkkari, kun oli sairastapauksia yms ja siitä ei kyllä kovin hyvät fiilikset jääneet. Tai ei muodostunut sellaista "suhdetta" . Muuton jälkeen vaihtui neuvola ja tutustuin tähän nykyiseen terkkariin esikoisen 2v neuvolassa ja muistan silloin jo ajatelleeni, että kunpa pääsisin joskus itse tämän terkkarin asiakkaaksi :D
 
Mä odotan jo innolla neuvolaa, koska se terveydenhoitaja on aivan ihana :) esikoista odottaessa kuuluin eri neuvolaan ja silloin oli melkein joka kerta eri terkkari, kun oli sairastapauksia yms ja siitä ei kyllä kovin hyvät fiilikset jääneet. Tai ei muodostunut sellaista "suhdetta" . Muuton jälkeen vaihtui neuvola ja tutustuin tähän nykyiseen terkkariin esikoisen 2v neuvolassa ja muistan silloin jo ajatelleeni, että kunpa pääsisin joskus itse tämän terkkarin asiakkaaksi :D
Mä odotan kanssa neuvolaa tosi paljon! Vaikka se jännittääkin, että miten tässä käy, mutta ainakin saa tietoa ja vastauksia :)
 

Yhteistyössä