The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä jo tungin kaikenmaailman roskaa puuhellaan aamutuimaan ja sit oivalsin että voihan vittu, tääl on naapureita ihan liki. Seuraavan kerran kärytän vasta kun on kunnon korkeapaine.
Kyll meillä saatetaan joskus iltamyöhään polttaa takapihalla tynnyrissä, jos maa on kostea/märkä ja naapurit asuu ihan vieressä. Tosin ei ikinä polteta mitään muovikrääsää vaan pahvia, kangasta jne palavaa.
 
vierailija
Mä jo tungin kaikenmaailman roskaa puuhellaan aamutuimaan ja sit oivalsin että voihan vittu, tääl on naapureita ihan liki. Seuraavan kerran kärytän vasta kun on kunnon korkeapaine.
Talon piipusta katoaa laastit, jos muovia polttaa. Sen varmaan tiesitkin, mut sitä hajua ei saa hengittää - tai siis niitä palokaasuja. Aina täytyy paasata ihmisille liha- ym- makkarapakkauksista, et niitä ei tulee saa heittää edes silloin, kun halutaan käyttää se tuhka marjapensaille. On muuten kohta sen aika: putsaa täysikuun jälkeen pensaiden alustat ja leikkaa oksat, mitkä vastaavat maahan tai taipuvat reilusti sinnepäin. Sit kun on valmista, tuhkaa kevyesti (määrän saat katsoa netistä) ja levitä lehtiroskaa suojaksi: kastemadot lannoittavat maan, mutta ei ne pelkässä tuhkassa viihdy. Vähän hifistelyä niiden kans;)

Kastemadot vetävät talveksi ne lehdet onkaloihinsa ja hoitavat maan. En ole itse keksinyt, vaan lukee Darwinin kirjoituksissa. Jimmy Dohertyn dokumentit Darwinin puutarhasta löytyvät youtubesta(y)
 
vierailija
Ruis, siinä pitäs lukee ruis r u i s RUIS!!:alien: Pilkunviilaaja!:X3::p
Kyllä sitä riusleipää vissiin on :unsure:
Rentoa painonhallintaa - Vertaisryhmät - Kiloklubi
Treeni, jonka jälkeen vedän heti proteiinia juoman (40g proteiinia, 0 hiilaria 0 rasvaa)
Kotona noin tunnin sisällä vedän tonnikala purkin jossa mukana myös purkki raejuustoa.
Tähän väliin otan whey+ jossa glutamiinia ja kreatiinia maidon kanssa
pääruuaksi vedän illalla jauheliha/kana painoitteista tavaraa pastan kanssa tai ilman pastaa.

illalla riusleipää,kalkkunaa ja juustoa tai hapankorppua maksamakkaraa ja juustoa.+kreatiini.
 
:unsure:Ei oo kuulunut mitään.Tästä päivästä oli puhe mutta en kyllä rupee kyselee perään.Jos ei 3h sisään kuulu niin sitten saa olla.
Höh(n)
Semmoinen fantasia mulla olisi, että ois kaksinaista, toinen keskittyisi imemään nuppia ja vartta ja toinen keskittyisi nuolemaan palleja ja suklaa puolta (y)
Onpa aika kaksinaista sanoa noino_O
Mun kaverin entisen koiran nimi oli nuppi, miks sä sitä haluaisit imee?:unsure: Sitä paitsi se oli niin äkäinen tapaus että olisit imenyt kaksi kertaa yhtään mitään, ensimmäisen ja viimeisen kerran:confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä