Nyt merkkaat äkkiä omat nurkat laatikoilla, ettei niihin saa koskea eikä laittaa mitään. Ihan kaikkea ei voi määrät, mut lempparipaikoista täytyy vastata konkreettisestiIltaa!
Ny en jaks enää mitään. Kävin hakemassa paikallisen kebab-pitserian pitsat pelleille jäähtymään, tungetaan lämpeämään uuniin sit saunan päälle.
Lapsosetkin kävivät tutustumassa talon sisuksiin. Ei ois pitänyt! Kun tänne jäi kaikenmaailman rojua kun luvattiin raahata ne kaatopaikalle jos saadaan vastineeksi tuhat litraa öljyä niin nyt on sit yks jos toinenkin taulu tai vaasi lasten mielestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hieno ettei pois saa heittää.
Öh...en oo syöny oikeen mitään tänää siis ruokaa.Aaamulla ja päiväteen aikaan sämpylää.Wokkivihanneksia, kanaa ja riisiä...röyh.
Antaisko vai eikö antais alapeukkua, kas siinäpä pulmaÖh...en oo syöny oikeen mitään tänää siis ruokaa.Aaamulla ja päiväteen aikaan sämpylää.
Sinuna en paljon alapeukuttelisAntaisko vai eikö antais alapeukkua, kas siinäpä pulma
T: Hamlet
Sinuna en paljon alapeukuttelis
Niin tänää mut et muuten ryystä kun kahvia vaan
Mä olen syönyt tänään, lällätisläälää
Kyllä mä ryyst....juon myös novellen kivennäisvettäkiiii niiiiin mites nyssesuu pannaan häh täh??Niin tänää mut et muuten ryystä kun kahvia vaan
Kyllä mä ryyst....juon myös novellen kivennäisvettäkiiii niiiiin mites nyssesuu pannaan häh täh??
Herttileijaa, saako tuota lainata, vai onko Sulla siihen yksinoikeus?
Herttileijaa, ilta ajolle lähtö tuli
saat lainata tuota biisua korkeintaan laulat sen jollekin daamille ^^Herttileijaa, saako tuota lainata, vai onko Sulla siihen yksinoikeus?
Tuo samalla mulle sitten hamppari kun tekee mieliSiis sellanen syötävä versio.
Aiku tuota Herttileijaa sanaa tarkotin.saat lainata tuota biisua korkeintaan laulat sen jollekin daamille ^^
no en kai mä mitään spurgua sulle ees toiskaan Joku mehukas purilainenTuo samalla mulle sitten hamppari kun tekee mieliSiis sellanen syötävä versio.