Mitä teen? Väkivaltainen mies, erota vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ole tänne ennen kirjoittanut, en vain tiedä mitä tehdä ja haluan mahdollisimman monen ihmisen mielipiteen asiasta.

Olemme nyt siinä pisteessä, että tänään tästä täytyy puhua. Olen laittanut asuntohakemuksia kyllä jo, mutta en tiedä teenkö nyt virheen jos eroan.

En vaan saa ajatuksiani kasaan asiasta. Hän kävi päälleni humalassa, istuen päälläni etten kykene liikkumaan ja sitten kuristaen ja nyrkillä naamaa hieroen. Koitin laittaa vastaan jolloin kynteni tekivät häneen jälkiä ja parhaani mukaan huidoin että pääsisin pois. Hän nyt muistuttaa siitä että yhtälailla minun vikani. Ei meillä ollut edes riitaa tai en häntä mistään epäillyt. Hän vain humalassa ilmeisesti näin keksi päässään.

Nyt en tiedä mitä teen, toisaalta hän on ollut aiemminkin äkkipikainen muttei väkivaltainen humalassa. Ja hän kyllä tykkää juoda eli sitä tuskin lopettaa.
Kuitenkin häntä niin rakastan sekä hänen kanssaan haluan olla, että pelkään katuvani eroa myöhemmin. Hän on muuten kyllä hyvä mies ja paras ystäväni, ikävöisin häntä aivan hirveästi.

Mitä minun tulee tehdä? Onko jollain ollut sama tilanne? Kaduitko? Olemme siis olleet yhdessä n.3 vuotta

Miten voisit ikävöidä ihmistä joka tekee tuollaista? Seuraavan kerran voi olla viimeinen pahoinpitely.

Tiedän, en tajunnut että olisin tällainen nössö. Olen kuitenkin ystävää neuvonut samankaltaisessa tilanteessa juurikin noin. Eipä se vaan olekkaan niin helppoa kun omalle kohdalle osuu :(

Toivon että hän tajuaisi tehneensä väärin ja hakisi apua mutta tuskin niin tekee..
Pelkään etten rakasta enää ketään kuten häntä, olen ollut paljon pidemmissäkin suhteissa mutta hän on se jota olen eniten rakastanut koskaan.

Jotenkin tiedostan että kuulostan ihan idiootilta, mutta pelkään vaan että teen virheen jättäessäni parhaan ystäväni. Toisaalta jos hän olisi paras ystäväni hän ei tekisi noin

En usko, että tulet saamaan tänne yhtäkään viestiä, jossa sinua kehotettaisiin jäämään miehen luokse. Haluaisit varmasti sellaisia, mutta niitä ei tule. Järki sanoo, että pitää erota ellei mies tunnusta omassa käytöksessään mitään väärää. Jos tunnustaa, niin silloin hänen on lopetettava juominen.

Järkyttävää, ettei pahoinpitelylle ole edes järjellistä 'syytä' ja sinä vielä mietit jäämistä. Täysin arvaamaton mies. Seuraavalla kerralla, kun miehellä napsataa, et ehkä olekaan enää yhtä onnekas, vaan pääset hengestäsi. Tällaisilla taipumuksilla on tapana vain pahentua ajan myötä. Haluatko olla loppuelämäsi toisen alistettuna nyrkkeilysäkkinä tai vammautuneena miehen 'sekoamisen' jälkeen?

Lähde heti. Mitä pikemmin, sen parempi. Äläkä katsele enää taaksesi. Tulet katumaan vain sitä, ettet lähtenyt jo aiemmin, vaan tuhlasit elämästäsi monta vuotta.

sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko eroat ja etsit normaalin miehen ja elämän tai sitten ilmoittaudut kamppailulajikurssille, jäät suhteeseen ja n. puolen vuoden päästä ahkeran harjoittelun jälkeen voitte tasa veroisesti vahingoittaa toisianne.

sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko eroat ja etsit normaalin miehen ja elämän tai sitten ilmoittaudut kamppailulajikurssille, jäät suhteeseen ja n. puolen vuoden päästä ahkeran harjoittelun jälkeen voitte tasa veroisesti vahingoittaa toisianne.

Kolmas vaihtoehto on jäädä suhteeseen miehen sylkykupiksi ja jalkarätiksi. Se ei tosin ole se suositeltavin vaihtoehto.

ikävä kuulla tarinasi. Olen mies ja minulla oli vastaavanlainen tilanne hulluna heiluvan ex-vaimoni kanssa.Extra agressiivinen & fyysisesti päällekäyvä.
Ehdotan, että juttelet asiasta selvinpäin miehesi kanssa, kerrot milten tilanne sinuun vaikutti - fyysinen koskemattomuudella on nollatoleranssi ja seuraavasta kerrasta lähdet. Mainitse myös hänen juomisesta ja käytöksen muutoksesta. Jos alkaa raivoamaan ja ei ymmärrä / syyttää myös sinua, totea vain että et näköjään todella ymmärrä tekojasi ja ala valmistelemaan muuttoa erilleen.
Kyllä meitä kunnollisia miehiä on maailmassa muitakin. Lykkyä ja voimia!