Nimimerkilläkö Norsu34 kateellinenkyllä taas hävettää olla suomalainen.
Sulla on käytössä netti, etkö voi etsiä tietoa? Ei kaikkea voi tunkea vanhan fossiilin kurkusta sisään. Joku tolkku uusavottumuuteen.Joo, olen vanha fossiili; mutta kuka hitto tämä alma on???
Relaa teini.Sulla on käytössä netti, etkö voi etsiä tietoa? Ei kaikkea voi tunkea vanhan fossiilin kurkusta sisään. Joku tolkku uusavottumuuteen.
Googleta mummo!Relaa teini.
Eivät tänän ikäiset ihmiset jaksa hukata aikaansa joidenkin teini-idoleiden metsästämiseen. Tiedän kyllä, että kyseessä on joku pissankeltaisen tukan omaava nykynuorison edustaja, mutta mitä hän on tehnyt, että jatkuvasti on framilla?
Sanoin jo useampaan kertaan, että en jaksa.Googleta mummo!
Hakusanaksi Alma
Sä et vissiin, mummo, oo kauheen hyvä matikassaSanoin jo useampaan kertaan, että en jaksa.
Ei joku pissatukka kiinnosta niin paljon.
Jos joku nyt tähän ketjuun asian kertoo, ok. Jos ei, eipä hirveästi haittaa
Oi jestasSä et vissiin, mummo, oo kauheen hyvä matikassa
Tsekkaapa sanomises. Ai ni mut sä et jaksa
Väärin taas.Oi jestas
Toivottavasti et ole suuntautumassa sosiaali/terveysalalle... et kestäisi viikkoakaan.
Tällaisia me fossiilit olemme
Kiitos sinulle lapsikulta.Alma (laulaja) – Wikipedia
Alma-Sofia Miettinen[1] (s. 17. tammikuuta 1996 Kuopio[2]) on suomalainen laulaja-lauluntekijä. Taiteilijanimenään hän käyttää etunimeään Alma.[1]
Älä unta näe.Väärin taas.
Nykyajan vanhukset ovat viisaita ja aika taitavia käyttämään mm.nettiä. Joten korjaus lienee paikallaan : " Tällainen mä fossiili olen"
Sulla on petrattavaa.
Ota lääkkeet mummo. Nyt on niiden aika.Älä unta näe.
Vaihda alaa, vielä kun kerkeät.
On otettu jo.Ota lääkkeet mummo. Nyt on niiden aika.
Turha sulle sitä on kertoa kun vaivaa jo paha dementia. Julkkiksen nimi on mainittu useasti. Ai niin, se huono matikkapää.On otettu jo.
Silti en tiedä, miksi pissatukka on julkkis.
Miten se matikka nyt liittyy tähänTurha sulle sitä on kertoa kun vaivaa jo paha dementia. Julkkiksen nimi on mainittu useasti. Ai niin, se huono matikkapää.
Niiin...
Sä pyysit näytille videon. Jonka oikeesti osaat itsekin etsiä. Sait sen. Älä ole tyhmä enempää, googleta itse loput.Niiin...
Kuka tahansa nyt voi postata itsestään musa(kin)videoita, mutta onko siis saanut poikkeuksellisen paljon seuraajia/tykkäyksiä (mitävittuikinänykyäännapsutellaankaan) vai miksi on niin kuuluisa?
Mieti sitäMiten se matikka nyt liittyy tähän