Relaatio 222 Täällä Pohjantähden alla

kiitos vinkeistä, muut sain mutta syyspervo-ruudun ku-vu 10 puuttuu edelleen, tuo vanu mulla on jo ja siinä onkin 9 kirjainta :D joten... vinkkiä kehiin niin saan tämänkin valmiiksi :whistle:

nonnin ja sitten se löytyikin heti, valmista tuli

kiitos laatijalle, tosi mukava rellu, joitakin puuttuvia viivoja ja pari kohtaa joista varmaankin puuttui joku sana välistä tai jotain, ei oikein logiikka auennut niissä. Minä tykkään kovasti näistä isoista relluista :love::love::love:
 
vierailija
kiitos vinkeistä, muut sain mutta syyspervo-ruudun ku-vu 10 puuttuu edelleen, tuo vanu mulla on jo ja siinä onkin 9 kirjainta :D joten... vinkkiä kehiin niin saan tämänkin valmiiksi :whistle:

nonnin ja sitten se löytyikin heti, valmista tuli

kiitos laatijalle, tosi mukava rellu, joitakin puuttuvia viivoja ja pari kohtaa joista varmaankin puuttui joku sana välistä tai jotain, ei oikein logiikka auennut niissä. Minä tykkään kovasti näistä isoista relluista :love::love::love:
mulla puuttuu kas ... vuori.. välinen 13
kukka ja myrk kei 12
 
JaK
Madame 9-1 ruudussa mulla on vasta muutama sana. esimerkiksi pääsanasta lähtevä 2-kirjaiminen pikkusana ja siitä 5-kirjaiminen sa. OLisiko vihjeitä tuosta 2-kirjaimisesta lähteviin 2+2+5+2, 6+2+9 tai 5+2+5:een? Mistä haitte noita rimpsuja & miten?
 
rockmam
orava 9,4
alvin jatko 4+7 on mainittu wikissä kuulemma, mutta olen kokeillut kaiken sata kertaa
kett 10
mehi 15

vihreä 10,4
manh 8+6

ruskea kasitke 6,2
jän...11

gangsta 6,2
soppa 10+5 annetut vihjeet ei auta
 
vierailija
orava 9,4
alvin jatko 4+7 on mainittu wikissä kuulemma, mutta olen kokeillut kaiken sata kertaa Alvinin poppoon tuottaja ja manageri D. S.
kett 10 mistä ne ket.tytöt niitä vapautteli
mehi 15 saat ylempää

vihreä 10,4
manh 8+6 Amerikan löytäjä + ympyrä enkuksi

ruskea kasitke 6,2
jän...11 bändi

gangsta 6,2
soppa 10+5 annetut vihjeet ei auta kirja arjen johtamisesta
 
vierailija
oon varmaan tyhmä. mutta en tajuu mitä piipusta tupruttaa..
light 1,2
savu 9 en löydä oikeaa sanaa

samoin
poltto 1,3
sade 10 (ylös ja on vastasanakin ;(
meduu 17

nobel
talous... 6+8 kaikki käyty läpi, onko nimi eri kuin wikissä
 

Yhteistyössä